2016. december 5., hétfő

Viszlát, találkozunk valamikor

Sziasztok!

     A mai bejegyzésben lezárom életem egy szakaszát. Már jó ideje csak úgy van a blog, bejegyzések is alig születtek, noha a piszkozatok között van egy csomó nem közzétett bejegyzés. Valahogy nem éreztem késztetést az írásra (a másik meg, hogy találtam más elfoglaltságot). Voltak terveim, csak a kivitelezés már nem valósult meg.

     A blog életem olyan szakaszában született, amikor kellett valami, amivel foglalkozhattam. Nem vagyok profi bloggerina, azt hiszem, ez látszott/ látszik is. Most úgy érzem, egy időre visszavonulok, blogokat továbbra is olvasok majd, csak az írást hagyom abba. Ez a blog még egz ideig elérhető lesz, nem zárom be, ugyanis elképzelhetőnek tartom hogy később még visszatérek egy új bloggal, ami már nem csak a szépségápolásról, sminktermékekről szól majd, hanem sokkal többről. Ha ez megvalósul, akkor majd itt tudatom Veletek. 

     Köszönöm az olvasóknak a kommenteket és a perceket, melyeket 1-1 írásom elolvasására szántak. Instagramon továbbra is aktív maradok. Még egyszer KÖSZÖNÖM!!!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése