2016. május 4., szerda

Kivégezve #18

Sziasztok!

El sem hiszem, hogy ez már a 18. ilyen bejegyzés a blogon. Komolyan élvezem, hogy fogynak a termékeim :)



TBS shea vajas testvaj- Imádtam. A teljesen kiszáradt könyökömet gyönyörűen rendbe tette és az illata is sokáig érezhető volt. Van még 3 más illatom belőle.

LUSH Buche de Noel arctisztító- Nagy kedvencem volt, de ezt már tudjátok. Biztosan beruházok rá legközelebb is.

NIVEA soft krém- Multifunkciós, testápoló és arckrém is lehet. Most is használom.

OLAY regenerist minta- Én legfőképp szemkörnyék ápolónak használtam.

Catrice ULTIMATE Nail LACQUER 32 The Dark Knight- Szerettem, de a végén már nagyon sűrű volt, így megválok tőle. Az eredeti csomagolás sérült volt, így átmentettem egy megüresedett Sally Hansen üvegbe.



GARNIER Ultra DOUX revitalizáló sampon- Időnként tartok egy kis szünetet a schauma samponom használatában, amiatt is, mert már nem kapható.

batiste oriental száraz sampon- Az eredeti jobban bevált, mint ez. Az eredetit újravettem, ezt nem fogom.

L'ORÉAL Préférence színvédő hajápoló- Hajfestékhez volt, egynek elment mást nem tudok róla mondani.



AVON senses SPA Indian rituals és Orientaly sanctuary tusfürdők- Tudom, miért nem használom a márka tusfürdőit, mert nekem olyan állagúak mint a takony. Sajnálom, hiába a jó illat, az állaguk miatt soha többet nem veszek ilyet.

AVON planet spa Indulgent SPA Ritual afrikai shea vaj és barna cukor testradír- Imádtam, de sajnos már egy ideje nem látom a katalógusban.



AVON Pomegranate & Peony habfürdő- Szappanként használtuk el.

GARNIER Hydra Express nyugtató testápoló krémzselé- Róla olvashattatok tesztet is a blogon, a véleményem változatlan.



Dontodent jeges menta szájvíz- Kipróbáltam, nem volt rossz, de ez az íz nem jött be, most is maradtam ennél a márkánál, csak épp más fajtát választottam.

LACALUT white fogkrém- Már évek óta használom a márka fogkrémjeit, most épp a sensitive változat van használatban.



ebelin vatta korong- Folyamatosan újravásárolom.

FREEMAN avokádó- zab és szén- fekete cukor arcpakolás- Az avokádós jó,sokáig elég (!) a másik nem jött be.

NIVEA REPAIR sampon és balzsam minta- Nem tudok róla bővebben nyilatkozni, egy mintából nem sok minden derült ki számomra.



essence 19 NUDE CANDY szájfény- Ugyan még van benne, de mivel már picit fura az állaga, így inkább búcsút intek neki.

essence sun club blondes bronzosító 01 natural- Sokáig használtam, örülök, hogy elfogyott. Nem áll szándékomban újravenni.



FRESHLIFE nedves törlőkendők- Mindig van belőle a táskámban, az asztalomon,... azt hiszem ez mindent elárul.

NIVEA 3 in 1 radírozó törlőkendő- Kipróbáltam, nem volt rossz, de lehetne picit nedvesebb.

Ti miket használtatok el mostanában?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése