2016. április 10., vasárnap

Parfümjeim 1.rész

Sziasztok!

     A mai bejegyzésben a parfümjeim egy részét fogom megmutatni Nektek. Jobbnak láttam ketté venni, így most az AVONból rendelt és a drogériákban is megtalálható illatok következnek. Mivel nem vagyok egy illatszakértő, így a saját kis véleményem mellett a krémmánián található leírásokat is megtaláljátok. Nem fogok itt az üvegcsékről papolni, inkább az illatokról lesz szó.


AVON:

Bond girl 007- Nem egy üveggel elhasználtam már belőle, ez az utolsó üvegcsém, így már csak különleges alkalmakkor használom. Nagyon sajnálom, hogy kivonták. Friss, érdekes illat.

A fejillat lédús őszibarack és narancsvirág kirobbanása, melyet a jázmin, az orchidea és a frézia tart fogságban. A meglepő alapillat az ámbra, a kasmírfa, a pacsuli és érzéki pézsma szexi melegségétől tökéletes. Bársonyos virágok, hűs frissesség és meleg, fás illat kifinomult koktélja.

Bond girl  007 forever- Számomra sokkal maszkulinabb illat volt, mégis odáig vagyok érte... még most is. Ez az egy üvegem van, így ezt is csak alkalmanként fújom magamra. Sajnos ezt az illatot sem kapni már :(

Róla nem találtam bővebb jellemzést, csak az volt feltüntetve, hogy fa, citrusok, virágos tónusok.

Mesmerize- Az én téli illatom, szinte csak ezt használtam. Mivel az utóbbi időben valahogy a szantálfás dolgok bejöttek, így nem is volt kérdés, hogy megrendelem. Számomra olyan édes- virágos illat. Jah, és sokáig érezhető, főleg ha a sálamra is jutott belőle.

Illatkategória: orientális-virágos-gyümölcsös
Ilatösszetevők: fehér húsú őszibarack, bazsarózsa, szantálfa



dm:

Christina Aguilera WOMAN EDP- Ahogy beköszöntött a jó idő, előszedtem. Nekem ez az idei nyári illatom. Virágos, kellemes illat. Sokáig érezhető. Ha reggel fél7-kor magamra fújom, még este 7-kor is érzem. Legutóbb épp hétfőn, piloxing órán csapott meg az illata. Nem gondoltam volna, hogy ennyire tartós. 

Illatcsalád: orientális-virágos
Fejjegy: bergamot, pink bors, licsi, körte,
Szívjegy: magnólia, méz, ibolya levél, rózsa,
Alapjegy: szantálfa, tonka bab, ámbra.

Lady Gaga Fame EDP- Inkább télen használom, már egy kis üveggel elhasználtam belőle. Számomra ez olyan DÖG parfüm. Nem tudom, miért.

Az illat megkomponálásakor is elrugaszkodtak a hagyományoktól, ugyanis a parfüm nem a hagyományos parfümpiramist követi, hanem egy különleges keverési eljárással minden illatösszetevőt egyszerre érezhetünk. Az összetevők - nadragulya, orchidea, Sambac jázmin, méz, sárgabarack, füstölő és sáfrány- közül a legkülönlegesebb talán a belladonna (nadragulya), amely egyáltalán nem szokványos.



+ami lemaradt: 

James Bond 007 for women EDP- Érdekes, hogy először úgy nem tetszett, majd az idő múlásával azt vettem észre, hogy folyamatosan a csuklómat szaglászom, így jött velem haza. Ez a másik téli illatom, az év végén szereztem be, időnként fújtam csak magamra. Kellemes illatú. 

Illatjegyek: bergamott, fekete bors, rózsatej, gardénia, jázmin, szeder, fehér pézsma, fekete vanília, cédrus.

Van, amelyik Nektek is megvan? Próbáltátok már valamelyiket?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése