2016. március 9., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Testmódosítás

Sziasztok!

     Egy ideje hanyagoltam a VKP- s bejegyzéseket, most újra egy olyan téma jött, ami közelebb áll hozzám.



     Jelen esetben a véleményem mellett egy kis saját történet is szerepel majd.

Plasztika- Én nem fogok, de ha valaki komplexusokkal küzd az elálló füle, kis melle,... miatt, akkor csinálja. Egy dolog van, ami nem tetszik, mikor már az adott személy olyannyira túlzásokba esik, hogy nem hasonlít saját magára. 

Sminktetoválás- Ez is lehet természetes hatású, de ha rossz a szakember, akkor a végeredmény is csak olyan. Az utóbbi időben egyre többször fordul meg a fejemben, hogy kitetováltatom a szemöldököm, ami alapból világos, ritka és helyenként hiányos. Szerencsére a közelemben találtam egy jó szakembert, a munkáit interneten láttam. Az általa készített szemöldökök nem hatnak műnek, szinte már természetesek.

Piercing és tetoválás- A piercingekkel és a tetoválásokkal is nagyjából ugyanúgy vagyok. Egy jól megválasztott helyen egy apró tetkó/ piercing nagyon bejön. Viszont ha valakin túl sok van (pl. egész test, egész kar), az már nekem sok. Egy pasin pl. 1 kis kő a fülben, esetleg egy szemöldökpiercing, egy válltetkó még akár szexi is lehet. 

Az én sztorim: Még gimis koromban lövettem plusz 2 lyukat a fülembe, egyetemistaként jött az orrpiercing, 4- 5 éve pedig a másik fülembe is jött még 2 lyuk. Majd egy tragus piercinggel lettem gazdagabb. Tervben van még egy tripla forward helix is. Ez lesz az utolsó, az már biztos.

Decemberben az első tetoválásom is elkészült, április-május környékén még kettővel gazdagodok, de még majd szeretnék. A tervezett minták után viszont befejezem a tetováltatást. 


Mi a véleményetek/tapasztalatotok?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése