2016. március 28., hétfő

Mikor a legjobb barátnő bepasizik

Sziasztok!

     Ma nem lesz semmilyen bevezető, egyből belecsapok a lecsóba. Kinek ismerős az a helyzet, mikor a legjobb barátnő bepasizik? Örülünk neki, ugyanakkor egy idő után már talán kicsit csalódottak is leszünk. Hogy miért? Mert "dobtak". Az addig megszokott találkozások elmaradnak, helyette jó ha pár havonta sikerül valamit összehozni (és akkor még optimistán fogalmaztam), ha sikerül. Nem egy legjobb barátnőt vesztettem el egy pasi miatt. Amint képbe került egy pasi vagy épp A PASI, azon nyomban lazult a kapcsolat, majd teljesen meg is szűnt. Pedig én próbáltam összehozni a talikat, de hát egy barátság fenntartásához is 2 ember kell. 

kép: tumblr

     Komolyan nem értem, hogy miért kell egyből mindent eldobni. Tényleg nincs arany középút? Vagy csak én járok mindig így? Értem én, hogy szeretik egymást, több időt akarnak együtt tölteni, de mi lesz akkor ha vége szakad? Ha felszáll a rózsaszín köd? Nem biztos, hogy ott lesz még a legjobb barátnő, aki a kapcsolat előtt ott volt, hogy támogassa a legjobb barátnőjét. Lehet valaki túl tud ezen lépni, el tudja felejteni és folytatódik a barátság, mintha mi sem történt volna. 

kép: favim

Komolyan érdekel, mi a titok. Miért van az, hogy valaki képes összeegyeztetni a dolgokat, míg másnak szinte minden megszűnik, csak a párkapcsolata fontos. 

Jártatok már így?

Szép napot Nektek!
xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése