2016. február 25., csütörtök

Kivégezve #17

Sziasztok!

Ismét hozom az én kis üres csomagolásaim. Komolyan mondom, rendesen élvezem a gyűjtügetést aztán meg a kidobást. Jó látni, hogy fogynak a termékek és nem csak veszem őket.




GARNIER FRUCTIS DENSIFY sampon- Dm boxban volt. Elhasználtam az első hajmosások, illetve hajfestések alkalmával. Nem tervezem a beszerzését.

batiste original száraz sampon- A Dove száraz samponom cseréltem le erre, mert ki szerettem volna próbálni. Jelenleg a virágos verzióját használom.

schauma Fito- koffein sampon- Az örök kedvenc, aminek nem találtam meg az utódját. Miért kellett kivonni?!



Fa magic Oil pink jasmine tusfürdő- Szintén dm boxos termék, elhasználtam, de valahogy nem lett a kedvencem. Maradok a Balea tusiknál.

LACTACYD lenitivo- Elfogyott ez is, sokáig bírta. Én nem szoktam minden egyes zuhanyzásnál használni. Most egy Avonos kamillás darabot használok.

HIMALAYA HERBALS Neem maszk- Nagy kedvenc, mégsem vettem újra. Egy hasonló hatású Avon maszkot használok most (ha érdekel Titeket, írok róla tesztet).



ebelin körömlakk lemosó- Folyamatosan itt szerepel, azt hiszem ez elárul mindent.

GARNIER Micellás víz- Az asztalom állandó lakója.

AVON SUPREME OILS kettős hatású ápoló spray- Kellemes illatú volt. Ápolt is, én akkor használtam, mikor nem volt kedvem balzsamozni. Nem vettem újra, mert szeretném elhasználni a hajpakolásom.



Colgate MAX WHITE ONE szájvíz- Sokkal jobb volt, mint a Listerine. Jobban szerettem, nem vettem újra, bánom is. Ahogy elfogy a jelenlegi, visszatérek ehhez. Nem tudom, mennyire fehérített, mert nem a hozzá való fogkrémmel használtam.

white look fehérítő fogkrém- Szintén dm boxos termék. Nem vettem észre különösebb változást a fogaimon, de lehet csak vak vagyok :D. 



A vata és ebelin vattakorong- Az ebelines nagy a kedvenc, a másik meg vészmegoldás.

noname ajakápoló- Jól ápol, nem foglal sok helyet. 

essence szemöldök szett- Ez mondhatni, hogy kakukk. Ugyanis mindkét verzióm megvolt. Mindkettőből a világos szín fogyott el, így a sötéteket egybe raktam. A szőkéknek szánt világos színt kontúrozáshoz használtam, míg a barnáknak szánt világost szemhéjpúdernek.

catrice GLAMOUR DOLL spirál- Szerettem volna kipróbálni. Nem rajongtam a keféjéért, valahogy nem jött be. Nem veszem meg még egyszer.

Benton csiga-méh krém minta- Sűrű krém, picit nehezen kentem el. Ekkora mennyiségből nem sikerült kiderítenem a hatékonyságát. 

s-he francia manikűr szett fedőlakk- Fura lett, így inkább kidobom.

essence Snow White LE 08 Dopey körömlakk- Egy kevés még van az aljában, de már annyira nem éri el az ecset, ráadásul sűrű és nyúlik.

Freshmaker nedves törlőkendő- Táskám állandó lakója, mindig van nálam valamilyen törlőkendő.

Avon Cherish EDP minta- Nem éreztem magaménak. Nem rossz, de számomra nem ő az igazi.

Van, amit próbáltatok, használtatok Ti is?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése