2016. február 18., csütörtök

Jelenlegi arcápolási rutinom

Sziasztok!

     A mai bejegyzésben a jelenlegi arcápolási rutinom szereplőit szeretném Nektek megmutatni. Azt hiszem nem csak én küzdök pattanásokkal, hiába léptem már jócskán túl a tinikoron, a pattanások maradtak. Szerencsémre már normalizálódott a helyzet, ráadásul egy ideje már nem kenek az arcomra mindenfélét.



December óta a következő termékek képezik a rutinomat: 

Buche de Noel- A legjobb arctisztító, amit eddig használtam. Decemberben vásároltam, hűtőben tárolva kitolható a lejárati dátum. Használata előtt sokszor radírozás/krémezés ellenére is hámlott, száraz volt a bőröm néhány helyen. Mióta használom, eltűnt a szárazság.

AVON naturals care rózsa víz- Arctisztítás után használom. Így a micellás vizem is tovább kitart.

OLAY regenerist krém (minta)- Szemkörnyék ápolóként funkcionál nálam.

THEFACESHOP BLACKHEAD OUT maszk- Heti 1- 2 alkalommal használom, jól kihúzza a mitesszereket az államról. Az orromnál sajnos nekem nem vált be, ott marad a kellemetlenebb eljárás- nyomkodás.

NIVEA Soft krém- Nagyjából heti 1- 2 alkalommal krémezek, többször nem kell, nem igényli a bőröm.

AVON planet spa fehér teás arcradír- Heti 2 alkalommal radírozok, utána jöhet valamilyen pakolás. 

Arcpakolások: Balea, AVON, FREEMAN- Kedvfüggő + a bőröm állapotától is függ. Általában több arcpakolás is van szekrényemben.

Van olyan termék, amit használtok Ti is? Mi vált be Nektek?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése