2016. január 9., szombat

Wishlist 2016

Sziasztok!

Mivel a legutóbbi kívánságlistám mondhatni teljes siker volt számomra, úgy gondoltam, hogy ismét összegyűjtöm azokat a dolgokat, amelyeket szeretnék beszerezni ebben az évben. 

* sminkecsetek- Kb. 1 hónapja úgy döntöttem, hogy ideje bővítenem az ecsetkészletem. Az eddig beszerzett ecsetekről hamarosan olvashattok a blogon. Még szeretnék pár elf, RT, Hakuro ecsetet.



* 5 PP és Zoya körömlakk- Nagyon régóta szeretnék már különlegesebb lakkot. Eddig mindig csak nézegettem őket, idén veszek is.



* TBS és Lush termékek- A Buche de Noel után kíváncsi vagyok több Lush termékre is, a TBS pedig szerelem a kamillás vajuk óta. 





* Réka és karma nyaklánc- Nagyon régóta szeretném őket, így márciusig szeretném beszerezni ezeket a szépségeket.



* ezüst fülbevalók- Csak mert nálam fülbevalóból sose elég.



* új mobil- Majd csak nyár folyamán, akkor jár le az előfizetésem, nagyon szemezek az iphone 6s rózsaarany verziójával.



* nude nem túl magas magassarkú- Ugyan van egy nude telitalpúm, de szeretnék egy magassarkút is, amiben nem akarom kitörni a nyakam :D

képek forrása: pinterest


* basic, mindennel kombinálható felsők- Sose elég belőlük.

* 2- 3 blézer- Már kinéztem pár darabot.

* szürke és fekete nadrág- A fekete farmerom, valahogy már nem olyan fekete, kopik rendesen, így ideje lecserélni. Nem ragaszkodom farmerhez, lehet nem farmer is. 

* UD NAKED 1 és 3- Remélem, a szemfesték kollekcióm lecsökkentésével, beszerezhetem majd az év végéig.

Lehetséges, hogy ez a lista még módosul év közben, sose lehet tudni, de jó tartanom magam valamihez.

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése