2016. január 15., péntek

Ecsetkészlet bővítés folyamatban- az eddig beszerzett ecsetek

Sziasztok!



   A mai bejegyzésben szeretném Nektek megmutatni azokat az ecseteket, melyeket bővítés címszó alatt szereztem be eddig. Egy Oriflame és egy kifogásolható minőségű ecsetkészletet valamint egy elf és egy RT ecsetet leszámítva csak drogériás ecseteim voltak. Idejét láttam, hogy beújítani pár ecsetet. 




      Ezúttal kicsit kutakodtam is, így esett a választásom első körben a következő ecsetekre:



    Nic's picks- Pontosan egy hete érkezett. Akciósan jutottam hozzá. Eddig 2 ecsetet próbáltam. A duo- fiber face ecsetet pirosításra és az ferdén vágott ecsetet satírozáshoz. A következő ecseteket tartalmazza ez a szett: 
  • duo-fiber face brush - a Duo Fiber Collection-ből már ismert ecset púderezéshez
  • cheek brush (exkluzív) - az Expert Face-hez hasonló, de puhább és kerekebb ecset
  • angled shadow brush (exkluzív) - a mélyítővonalba illeszkedő, ferdén vágott ecset
  • base shadow brush - a Starter Set alapdarabja új köntösben, szemfesték felviteléhez
  • eyeliner brush (exkluzív) - ferdén vágott ecset szemhéjpúderhez, gél állagú tushoz 


   essence ecsetek: szemhéjpúder, satírozó és tus- Azt hiszem, nem kell külön bemutatnom ezeket az ecseteket. Mindannyian találkoztatok már velük a drogériák polcain. 

     elf kicsi elvékonyodó ecset (e néven fut a webshopban) és satírozó ecset- Mindkettő szuper. Az elvékonyodó ecset (de fura ez a név) sokak szerint tökéletes RT ecset hasonmás. Ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom, nincs viszonyítási alapom. Highlighter és kontúr felvitelére is tökéletesen alkalmas, szerintem beszerzek belőle még egyet. A satírozó ecset is tökéletes, ha az essence ecsethez hasonlítom, akkor kisebb fejű. 

Melyik van meg Nektek is? 

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése