2016. január 22., péntek

Aktuális kedvencek /2016 január

Sziasztok!

     Ugyan havi kedvences bejegyzést nem írok, ettől függetlenül időnként szeretem megmutatni Nektek, mik is az aktuális kedvenceim. Idejét láttam, hogy ismét megosszam Veletek :)



AVON planet spa Indulgent SPA Ritual testradír- Imádom. Nagyon jól radíroz és isteni az illata.

TBS shea testvaj- Az első TBS testvaj, amit próbálok. Ugyan nemrég vettem, mégis totál beleszerettem. Szerencsémre még van 3 más illatú, nem leszek testvaj nélkül, ha elfogy.

LUSH Buche de Noel arc- és testradír- Az első LUSH termékem. Bővebben írok róla hamarosan.

essence szemöldökszett- Itt picit csalok. Ugyanis mindkét változatom megvolt. Mindkettőből elhasználtam 1 színt, így végül a maradék színeket egyberaktam. A világosabb szín, a hidegebb verzió sötétje, a sötét, pedig az első változat sötétje. Huh, ezt most nagyon elmagyaráztam, remélem, azért valamilyen szinten érthető :) Mégis nekem így, ebben a formában váltak be. Hideg árnyalat mindkettő, így nem lesz rezes beütése a szemöldökömnek.

essence soo glow! 20 bright up your life highlighter- Az elmúlt fél évben szinte csak ezt használtam, ennek ellenére még mindig egy csomó termék van benne. Nagyon kevés is elég, ujjal szeretem felvinni a szemöldökcsontra, arccsontra és a belső szemzugba.

essence kétvégű szemöldökecset- Mióta megvan csak ezt használom a szemöldökömre. Szuper kis ecset.

Van ami Nálatok is kedvenc?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése