2015. december 30., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ilyen volt 2015

Sziasztok!

     Pár forduló kihagyása után újra itt egy VKP poszt. Hiányzott, de ha a téma nem ihletett meg, nem tudtam mit írjak, akkor inkább kihagytam. 


      Mi más lehetne a mai témánk, így év végéhez közeledvén, mint a 2015- ös év összegzése (sokkal inkább az elmúlt év élményeiről, mint a blogbejegyzésekről).

      Év elején még itt lakott az egyik barátnőm, tök jó volt, mert mehettünk össze- vissza, nem kellett előtte hetekig/napokig egyeztetni. Voltunk Pozsonyban mozizni és bulizni, Budapesten moziban és Nagy futamon, Győrben Édes napokon. Nagyon élveztük mindketten. Aztán vége lett a sulinak, én elkezdtem 4 órában dolgozni... és innentől csak úgy rohantak a hónapok. Nyár folyamán is találkoztunk, hol ő jött, hol én mentem, ekkor is elmentünk Budapestre és Pozsonyba. Elmeséltem a munkahelyi történéseket. Közben szülinapoztunk, előadásokra jártunk (Frei Tamás, Miniszter félrelép, Mágnás Miska, For you,...). Falunapokkor is dolgoztam. Úgyhogy nem unatkoztam, meg is látszott a blogon, mert volt, hogy hosszabb ideig nem volt új bejegyzés, amit sajnálok. Októberben ismét Pozsonyban töltöttem pár napot, részt vettünk az idei Internationals halloween partyn is, erről és a munkahelyi hódolókról írtam is a Story time bejegyzésemben. Decemberben ismét Budapesten jártam, ezúttal tesókámat és a munkatársnőmet vittem magammal. Megcsináltattam az első tetoválásomat. Dolgoztam egy vasárnap. Jah, és elkezdtem Piloxingra járni.

     Így nem is olyan sok, pedig mennyi minden történt. Reményeim szerint 2016 még jobb lesz, bízom benne.

Nektek milyen volt az idei év? Várjátok már 2016- ot?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése