2015. december 16., szerda

Kivégezve #16

Sziasztok!

Annyira szeretem, mikor megtelik üres flakonokkal/csomagolásokkal az erre a célra befogott ajándéktáskám. Jó látni, hogy az új termékek beszerzése ellenére is fogynak a termékek.




A vata és S BUDGET vattakorongok- Ha épp nincs utam a dm-be, hogy beszerettem a kedvencet, akkor jönnek képbe ezek.

Freshsense, Liofresh és Freshlife nedves törlőkendő- Mindig van a táskámban, így folyamatosan újraveszem.

Balea mézes arcmaszk-  Az egyik kedvencem, szépen lehúzza a gyulladt pattanásokat.




schauma Fito- Koffein samponok- Újabban nem találom már. Valószínűleg már kivonták
 :'( Nekem eddig ez vált be a legjobban, nem kell 2 naponta hajat mosnom, simán kitolhatom a hajmosásokat.

PANTENE PRO- V Color Protect & Shine balzsam- Az itteni nyári dm dobozban volt. Nem veszem újra.




Dove szárazsampon- Szeretem, most mégis beruháztam a híresebb tesóra :)

Balea almás fahéjas testradír- Ez egy limitált kiadás, ugyanakkor még legutóbbi dm látogatásomkor is találkoztam vele. Szerettem, csak a vége felé kicsit problémás kinyerni a tubusból.

Balea Paradise Beach tusfürdő- Folyamatosan veszem a Balea tusikat, ezek a kedvenceim.




Balea UREA lábápolókrém- A legjobb lábápoló drogériás viszonylatban. Nálam nagy kedvenc.

Balea limitált jázminos arcradír- A végére már inkább ilyen fogyjon már el kapcsolatom volt vele. Szerettem, viszont valahogy nem érzem annyira hatékonynak, mint pl. az aloe verás változatot. Nyáron még jó, de nekem télre kevés. Az illata nyagyon tetszett.

ebelin körömlakk lemosó- Folyamatosan újravásárolom.

Vadenecum ProMedic fogkrém- Szerettem, de nem vettem újra, mert picit meg is untam a végére.

GARNIER Olia balzsam- Lila korszakomból származik. Sokkal jobb volt, mint a Pantene. Miért nem lehet ezt külön is venni?




NYX MATTE FINISH sminkfixáló spray- Elfogyott, télre nem vettem újra, talán majd később. Szerencsére itt is beszerezhető :)

catrice LE Check & Tweed Highlighting Powder C01 Flagg The Union Jack- Elfogyott, el sem hiszem. Újabb pp 2015 termék, amit elhasználtam.

MISSHA M Signature Real Complete BB krém- Sokáig tartott. Inkább nyáron használtam. Később biztosan újraveszem.

AVON pink pucker szájfény- Ő megromlott, nagyon fura lett a szaga, így aztán kidobom.

ASTOR SOFT SENSATION 002 Loved Up rúzsceruza- Ő is elfogyott, nagy nehezen. Nem tudom, de nekem valahogy nem jöttek be ezek a rúzsceruzák. Maradok a rendes verzióknál.

essence stay all day 10 NATURAL BEIGE korrektor- Szemalatti karikákra, világosításra használtam. Nem vettem újra, most mást használok, de biztosan visszatérek hozzá, mert jobban bejött, mint a jelenlegi.

nude szájceruza (talán L'ORÉAL)- Mondhatni az első szájceruzám volt. Akciósan vettem, az essence ceruzák jobban bejöttek, ez nekem picit kemény volt.




Katy Perry Killer Queen parfüm- Nagyon szerettem a téli időszakban, esélyes az újravásárlásra.

L'ORÉAL PARIS Skin Perfection krém- A bőröm szerette, nem ellenkezett. Ugyanakkor nem érzem, hogy nem tudok nélküle élni. Lehet még majd valamikor újraveszem, de most biztosan nem.

WILKINSON SWORD Xtreme 3 borotvacsomag- Ez is a dm dobozban volt (a tavasziban). Lehetséges, hogy még találkozhattok majd vele.




Benton csiga- méh esszencia minta- Hajtott a kíváncsiság. Végülis nem volt rossz, de ez a kis mennyiség nekem valahogy nem volt elég ahhoz, hogy eldöntsem kell e vagy sem.

essence studio nails ultra strong nail hardener - A kedvenc körömerősítőm. Már beszereztem az utánpótlást.

catrice ULTIMATE NUDES 050 Moulin Rouge Light körömlakk- Talán már nem is kapni ezt a lakkot, nem volt a kedvencem, nekem túl barna volt.

essence studio nails nail fixing system step 2 körömlakk- Használhatatlanná vált, így inkább kidobom, ne foglalja a helyet.

essence BTGN magasfényű fedőlakk- A kedvenc fedőlakkom. Folyamatosan újraveszem.

sminkszivacsok (netről és ebelin BB utánzat)- Az ebelines bejött, abból vettem másikat is. A másik viszont túl kemény volt, erről anno írtam egy tesztet.

Nálatok mik fogytak el mostanság?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése