2015. december 2., szerda

GARNIER BODY Hydra Express nyugtató testápoló krémzselé teszt

Sziasztok!

     A mai bejegyzésben szeretnék egy picit bővebben írni erről a testápoló krémzseléről. Más ezidáig blogon még nem találkoztam ezzel a termékkel. Sajnos pontos árat nem tudok mondani, mert én ezt a pár hónappal ezelőtt vásárolt Olia hajfestékem mellé kaptam ajándékba (akkor épp lila hajam volt, ami azóta ismét barna lett a sok macera miatt).

     Nagyjából a testápoló (400 ml) 1/3- át már elhasználtam, így már nem csak első benyomással tudok szolgálni.



     A leírás szerint ez egy új, krémzselé textúrájú nyugtató testápoló tej összetétele L- bifidusszal, egy párolgás elleni hidratáló hatóanyaggal és természetes őszibarack kivonattal gazdagított. Annyira könnyed, hogy azonnal beszívódik, a hidratálása annyira intenzív, hogy akár 7 napon át érezhető 4 hét (napi 2) használat után.



      Száraz bőrre ajánlják. Ugyan nekem nem száraz a bőröm, de télen bizony kívánja a testápolót. Én nem használom napi szinten, csupán zuhanyzás után (minden 2. nap- télen valahogy nem szeretek naponta zuhanyozni #sorrynotsorry). Bevallom eleinte nem voltam kibékülve ezzel a zselés állaggal. Tény, hogy könnyen beszívódik, viszont ha picit több került 1- 1 részre, akkor olyan "foltos" voltam, pár pillanatig látható volt a bőrömön. Ezt leszámítva nem hagy nehéz "mosttestápolóztam" érzetet a bőrön, könnyen beszívódik és tényleg kellően hidratál.  

Próbáltátok már? Találkoztatok vele?

További szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése