2015. december 28., hétfő

Budapesti szerzemények

Sziasztok!

     Ebben a bejegyzésben a budapesti kiruccanásom alkalmával vásárolt szerzeményeimet szeretném megmutatni. Mindig ha Budapesten vagyok igyekszem olyan termékeket vásárolni, amik nem kaphatóak nálunk. Így vásároltam életemben először a Lushban :) sőt, még tetováltattam is.


     Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a budapesti látogatásokhoz hozzátartozik, hogy az első utam a Starbucksba vezet. Szandrának köszönhetően én is rákaptam a chai lattéra :) A Deák térről pedig elsétáltunk (nem magam mentem, vittem a tesókámat és a munkatársnőmet is) a Westendbe. 


     Mivel kész listám volt, hol mit szeretnék, így egy kis nézelődés után betértünk a Lushba. Szerettem volna venni fürdőbombákat, viszont rájöttem, hogy felesleges lenne, mivel én zuhanyozni szokok. Lehet majd legközelebb veszek és rászánom magam a kádfürdőzésre :) A listámon szerepelt még a Buche de Noel arctisztító is, amit meg is vettem. Nagyon megszerettem, biztosan beszerzem majd jövő ilyenkor is. Bementünk a The Body Shopba is, itt a Fuji zöld teás testvaj kis kiszerelését és a Nutty body butter sweethearts csomagot vettem meg. Még nem próbáltam ki, először el akarom használni a felbontott testápolómat. Nagyon szerettem volna egy szép határidőnaplót és persze Oravecz Nóra új 99- esét is, a Libriben meg is találtam őket. Bögremániásként, gyűjtőként kellett egy Budapest feliratú bögre is a kollekciómba :) A Starbucksban pedig ezt a szetett vettem meg, így jobban jártam, plusz az egyik barátnőmnek szánt ajándékom felét is kipálhattam. 

     Annyit költöttem, amennyit terveztem. Igaz, volt amit nem vettem meg és volt amit megvettem, de nem volt a listámon. Büszke vagyok magamra, hogy nem léptem túl a keretem.

Van, amiről szeretnétek bővebben olvasni? 

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése