2015. november 3., kedd

Wishlist 2015

Sziasztok!

     Újra összeállítottam egy listát azokról a dolgokról, amiket szeretnék beszerezni mondhatni karácsonyig, az év végéig. 


* kockás ingek 1- 2 db - Nyáron csíkos felső, most kockás ing mániában szenvedek. Ez a 2 darab a bonprix oldaláról van. Nem rosszak, de inkább maradok a bolti kínálatnál.





* boyfriend jeans - Már ki is pipálhatom, a Terranovában akadtam rá a lent látható darabra. Felpróbáltam, jól állt, így jött is velem :)



* kockás sál- Az egyik barátnőmön keresztül rendelem az aliexpress-ről (képet nem tudok mutatni, nem engedte beszúrni).

* téli kabát- Hiába van pár téli kabátom, ha a fehéreket, amiatt nem hordom, mert kb. 5 perc után összekenem (a nyakrészét alapozóval), a feketék meg azért már picit unalmasak.



* kardigán 1- 2 db- Egyet már rendeltem is. Ez az azték mintás szépség utazik hozzám.


* sminkecsetek- Már kinéztem, csak meg kéne rendelni. 

* TBS termékek és Lush termékek- A decemberi budapesti kiruccanásom alkalmával szeretnék pár terméket beszerezni mindkét márkától.

Remélem, a legtöbb darabot sikerül majd beszereznem, majd egy szerzeményes bejegyzésben biztosan megmutatom Nektek.

Nálatok mik szerepelnek kívánságlistán?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése