2015. október 13., kedd

Képes kedd #8

Sziasztok!

    Hogy vagytok? Hogy tűritek ezt az őszi, esős időjárást? Bevallom én rosszul, az elmúlt 1- 2 hétben cseppet kipurcantam. A könyvtárban rakodtunk, amit meg is éreztem, most ismét rakodunk... ami szintén kicsinált, vállfájás,... Ráadásul a reggeli kis készülődős rutinomnak betett egy családi barát látogatása, aki pont az én kis szépség szobámban (a volt gyerekszobámban) volt elszállásolva. Úgyhogy mindig előre ki kellett hurcolnom a másnapi öltözetemet. Nade ennyit rólam, jöjjenek a képek :)


Kuckózós napok jönnek.


Ismét előjött a párnamániám.


Nagyon jól néznek ki :)






Készülök Halloween buliba, valamelyiket lehet megalkotom magamon is.


Gumicsizma, esernyő és nem zavar az eső. A sálért odáig vagyok.

képek forrása: pinterest.com

A csíkos felsők után a kockás ingek a gyengéim.


Szép napot Nektek!

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése