2015. október 19., hétfő

Avon szerzemények- 2 rendelés 1 bejegyzésben

Sziasztok!

    Nagyon sokáig hanyagoltam az Avon márkát, ennek 2 oka is van/ volt: 1. Van elég sminkem, a többit meg beszereztem a drogériákban. 2. Nem volt Avon Ladym. 


     Olyan 1- 2 hónappal ezelőtt újra van Avonnal foglalkozó személy a környezetemben, így leadtam egy kisebb rendelést, majd még egyet. Ezeket szeretném ma megmutatni Nektek (azóta ismét rendeltem pár dolgot).

     Az első rendelésemben helyett kapott a planet spa Indulgent SPA Ritual testradír shea vajjal és barna cukorral, egy tartalék SuperSHOCK spirál és egy szempillagöndörítő (a lenti képen látható).


     A második rendélem nem a kozmetikumokra irányult. Megrendeltem a tupírfésűt (már nagyon régóta szerettem volna), a 3 az 1- ben pedikűrszettet és a 2 darabból álló hajpárna csomagot.



     Mint láthatjátok, nem vittem túlzásba, nem szaladt el velem a ló, pedig a katalógust lapozgatva jó pár terméket megrendeltem volna szívem szerint. Azt hiszem, ezzel nem vagyok egyedül.

Olvasnátok valamelyik termékről bővebben is? Ti mit rendeltetek legutóbb?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése