2015. szeptember 18., péntek

Teszt: Revlon Colorstay alapozó zsíros- kombinált bőrre

Sziasztok!

     A legutóbbi kedvences bejegyzésben mutattam Nektek ezt az alapozót. Mivel kértétek, így hozom róla a tapasztalatokat :) 

     Hófehérkeként számomra mindig is problémás az alapozó választás. Sokszor a drogériás alapozók nálunk kapható legvilágosabb árnyalata is sötét nekem. Mivel a külföldi youtube guruknál sokszor láttam ezt az alapozót, úgy gondoltam teszek egy próbát. Szerencsére van egy szlovák webshop, ahonnan lehet rendelni, plusz a legvilágosabb árnyalat is a kínálat része. Mivel kombinált bőröm van, így a zsíros- kombinált bőrre való alapozót rendeltem meg.




     Már kiforrott a véleményem, mivel jó ideje használom. Mint a képeken is látható ez az alapozó pumpa nélkül érkezik. Mondjuk én nem is bánom. 2 módszerem van az alapozó kinyerésére. Befogom az ujjammal a száját és picit felrázom, így az ujjamra került alapozót felpöttyözöm az arcomra. A másik mód, hogy a felrázás után a kupakban lévő alapozót pöttyözöm fel, ez az időigényesebb, mert ugye azért annyi alapozó nem kerül a kupakba, plusz hosszú körmökkel ez megoldhatatlan. (Bocsánat a koszos alapozós üvegért, de mondhatni napi használatban van.)

     Az alapozót ezután az ebelin bb hasonmásával dolgozom el. A pattanásokra és a karikákra elkél egy kis korrektor.



     A képeken is látható, hogy milyen világos. Nem teljesen matt, de valahogy mégsem túl sok. Nem sötétül be árnyalatokkal, legalábbis én nem vettem észre az oxidálódást. Sokszor nem púderezem le, nagyjából a nap felénél veszem észre, hogy a T zónám csillog, de ez orvosolható egy kis púderrel.

  Rendszeres használat mellett is kb. a Revlon feliratnál van az alapozó (ha sikeres volt a mennyi is van még benne vizsgálat :D). Én akciósan jutottam hozzá. Kb. 10-12 euróba kerül.

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése