2015. szeptember 1., kedd

Képes kedd #6

Sziasztok!

     El sem hiszem, hogy már szeptember van. Még van 1- 2 napunk a meleg, nyári időből, de utána jön az őszi időjárás. Érdekes mód, nem szeretem a hideg időt, én nyári leány vagyok, de most mégis valahogy várom... aztán majd lehet pár nap/hét múlva már más véleményen leszek.


Most még járkálhatunk így.


Annyira tetszik ez az szett.


Rájöttem, hogy egy kardigánom sincs... lehet csak én vagyok egyedül ezzel.



Nagyon tetszik, mind színügyileg, mind kinézetileg, itt aztán elférne minden szépségápolási cuccom.


Annyira rá vagyok kattanva a szürke, fehér, bézs, fekete színvilágú szobákra... persze én még feldobnám mondjuk egy kis mentával vagy valami pasztell árnyalattal... pl. egy párna formájábam.


Őszre való.


Egy hete hajszínt váltottam, jelenleg lila hajjal élem napjaim. Valami ilyesmi színű az enyém is.


...hamarosan...

képek forrása: pinterest

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése