2015. szeptember 4., péntek

Fit: odafigyelés, étkezés, torna

Sziasztok!

     Azt hiszem már említettem, ha nem akkor most... hogy mióta elkezdtem dolgozni, bizony sikerült megszabadulnom attól 3- 4 kg feleslegtől, amit magamra szedtem. Nem vagyok fitness guru és hasonlók, csupán változtattam 1- 2 apróságot. Ennyi a titkom.





      1. Gyalog vagy biciklivel járok munkába. - Ha gyalog megyek, akkor oda- vissza olyan 20 perc séta, 10 perc biciklin (autóval felesleges lenne, plusz decemberig útlezárások vannak a körforgalom építése miatt). Ugyan a munkaidőm nagy részét számítógép előtt töltöm, azért mozgok is valamennyit. Ki- be hurcolászom a könyveket, illetve ha jön valaki, akkor hozzájuk is ki kell mennem a hátsó helységből. 

      2. Kevesebb kenyeret eszek.- Míg otthon voltam, képes voltam egy étkezés alkalmával megenni egy negyed barna kenyeret, ami nem kevés. Amit lehet inkább salátával, zöldségekkel eszem.

     3. Többször eszem.- Nagyon lehetetlen étkezési szokásokat vettem fel az évek alatt. Legjobb esetben is 2x ettem nap, de akkor viszont sokat. Mostanság igyekszem legalább 3x enni és elkezdtem reggelizni is.

     4.Torna- Megpróbálok legalább heti 2x tornázni is. Na, semmi komoly, nagy volumenű dologra nem kell itt gondolni. Nagyon szeretem Cassey Ho videóit. Komolyan mondom, hogy még a rövid videói is kicsinálnak (az egyik 7- 8 perces alkalmával, már a 3. percben végem volt).A másik ami még bejött, az a jóga. Én egy 45 perces jóga után képes vagyok 3 napig izomláztól szenvedni:) Próbálkoztam még különböző kihívásokkal is (plank, guggolás,...), amiket egy idő után meguntam és jött képbe a youtube és Cassey, akinél ugyancsak vannak olyan gyakorlatok, amik a kihívásokban is.

képek forrása: google.hu

Ennyi lett volna. Nem nagy változás, de mégis elértem azt, hogy feljönnek a kedvenc farmerjeim és nem kell feszengenem. Még messze vagyok a kitűzött céltól, de remélem, sikerülni fog :)

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése