2015. szeptember 22., kedd

Elsőre: essence make me pretty sminkecsetek

Sziasztok!

     Nemrégiben a dm- ben járva felfedeztem, hogy nálunk is kapható a make me pretty trendkiadás. Sajnos, nem mindegyik ecset volt elérhető. Első körben 3 ecsetet hoztam el, róluk lesz szó a következőkben.


     Nagyon tetszik, hogy mindegyik ecset más színű és mintájú, nem mellesleg segíti is a tájékozódást a meglévő ecseteim között. A kis motiváló szöveget pedig nagyon jó ötletnek tartom.


     Az első ecset a 01 beauty is my business névre keresztelt korrektor ecset, amit én a szemhéjalapozó felvitelére fogok használni. Ez idáig még nem került használatba. Viszont kellően merev, mégis puha és rugalmas (Van ennek valami értelme?).


     A másik cukiság a 01 keep cool & brush on nevű szemhéjpúder ecset. Őt viszont már használtam, meg vagyok vele elégedve, szemhéjpúder felvitelre megfelelő.


     Végül pedig íme ez a kétvégű szemöldökecset, mely a 01 here comes the brow névre hallgat. Tárolási szempontból nem épp a legjobb, őt egy jysk- es fiókos tárolóban tartom. Ezelőtt mindig az essence szemöldök szettjében lévő ecsetet használtam a szemöldökömre. Most már csak ez az ecset jöhet szóba. A kefés résszel először átfésülöm a szemöldököm, majd a ferde végű ecsettel felviszem a színt.


Közelebbről az ecsetek (a szemöldökfésűt nem fényképeztem le külön)

Melyik ecsetet vettétek meg ebből a kiadásból?

További szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése