2015. augusztus 25., kedd

Kivégezve #15

Sziasztok!

     Újra megtelt a kis táskám, amibe a kiürült flakonokat, megüresedett csomagolásokat gyűjtöm. Ahogy észrevettem, nagyjából 2- 2,5 hónap míg összegyűlik ez az adag.



     Balea almás fahéjas és írós citromos testradír- Mindkettő limitált, kellemes illatú testradír volt. Nem karistyolt össze- vissza. Ha épp nem a nagy kedvenc radíromat használom, akkor biztosan valamelyik Baleás testradír a nyerő.



     Balea MELON TANGO és Paradise Beach tusfördők- Nagyon szeretem a Balea tusikat, szinte csak ilyeneket használok. Folyamatosan veszek belőlük, persze mindig más illatút.



    schauma Fito- Koffein sampon és balzsam- A samponból már nagyon sokat elhasználtam, most kettőt is, balzsamból ez volt az első. A balzsam nem volt a kedvencem, viszont a sampont folyamatosan újravásároltam. Sajnos, most már nem látom sehol, de szerencsémre feltankoltam, így még egy darabig nem kell új sampon után kutatnom. Nagyon sajnálom, hogy már nem kapható, mert nekem nagyon bevált, még a hajmosást is sikerült kitolnom, ami nagy szó (főleg ha azt veszem, hogy kb. 10 éve napi szintem moshattam hajat).



     Verona körömlakk lemosó- Ha épp nincs utam a dm-be és elfogyott a körömlakk lemosóm, akkor ezt a fajtát szoktam venni, kettőt is elhasználtam, csak az egyik lemaradt a képről.

   alverde kézolaj- Imádtam, olyan szépen hidratálta a kezem. Nem volt utána ragacsosság, stb. Biztosan újraveszem majd.

      COSMETICA FANATICA és s-he körömlakk- Már mindkét lakk eléggé besűrűsödött és jó pár éves, így búcsút intek nekik. A s-he fehér lakk a francia manikűr szett része. Nem veszem őket újra.

       Körömreszelők- Takarítottam és mivel már elég régiek, ugyan a fém még használható, de mostanság áttértem az üveg reszelőre, így tőlük is megválok.



      AVON FEMME testápoló- Anyukám kapta, csak nem használta. Nyáron elhasználtam, míg nem volt az a nagy hőség. Nem fogom beszerezni még egyszer, már nem rendelek onnan.

    LISTERINE COOL CITRUS szájvíz- Nem vagyok nagy szájvíz használó, ráadásul nekem ezek a LISTERINE fajták (már próbáltam egy másikat is) nagyon erősek. Jelenleg egy Colgate darabot használok, az jobban bejött.

       

       Gillette Blue II 5+ 2- Ha borotva, akkor csak ez, folyamatosan újraveszem.

    Freshsence nedves törlőkendők- Mindig van a táskámban, jól jön 1- 1 drogériás próbálgatás, vagy épp egy fagyizás után. Mindig van belőle otthon.



     ebelin és Avata vattakorongok- Az ebelines az örök kedvenc, ha épp nincs belőle otthon, akkor jöhet más fajta, de ez az Avata fajta nem valami jó.

     ALOE BHA tonik és Csiga- méh koncentrált lotion (SNAIL BEE HIGH CONTENT LOTION)- Ugyan a minták csak tényleg kipróbálásra elegendők, de azt hiszem mindkét terméket beszerzem majd teljes kiszerelésben is. Igaz, az áruk jelenleg picit visszatart a vásárlástól.

      Balea pórusfinomító tisztító maszk fehér agyaggal és cinkkel- Szeretem ezeket az arcpakolásokat, ezt most fedeztem fel újra. Biztosan veszek még belőle.



     Rexona MAXIMUM PROTECTION confidence- Imádtam, nekem ezek váltak be legjobban a nagy melegben. Jelenleg egy másik fajtáját használom, de lehetséges, hogy még visszatérek ehhez.

      lady Speed Stick wild freesia- Ő a kakukktojás. Nem fogyott el, viszont a kupak levétele után olyan kellemetlen illata lett, hogy én ezt biztosan nem kenem magamra. Lehetséges, hogy pár hét használat után megromlott vagy én nem tudom. Szerencsére nem én vettem, hanem úgy kaptam, így nem fáj érte a szívem. Biztosan nem fogok ilyet venni.

       AVON Sensuelle EDP minta- Elhasználtam, de újabban már nem használok AVON illatokat, ráadásul most megint kaptam parfümériába kupont (már meg is vannak az áldozatok), így biztosan nem kerül hozzám a teljes kiszerelés.


        L'ORÉAL SkinPerfection szérum- Szerettem nagyon ezt a könnyű kis szérumot. Csak az volt vele a bajom, hogy a vége felé a pumpa a világért nem akart működni, így az utolsó adagokat úgy kellet kihalásznom. Megjegyzem a kupak leszerelése se volt egyszerű feladat, picit megszenvedtem vele. Valószínűleg újraveszem majd.

         GARNIER Micellás víz- Ha minden igaz, akkor ez volt a második darabom belőle. Azóta már az utánpótlást használom. Nekem bejött.

Ezeket használtam el mostanában, van amit már próbáltatok Ti is?

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése