2015. augusztus 3., hétfő

Helyzetjelentés

Sziasztok!

     Sajnos az utóbbi 1- 2 hétben megint nem sok energiám jutott a blogra (kb. 6 hónapnyi ruha zsákmányt már befotóztam, csak a képek szerkesztése hiányzik). 
     Mint említettem, július elsejétől elkezdtem dolgozni, ugyan csak 4 óra, viszont ez is lefáraszt. Ráadásul tesókámék elmentek kirándulni, én meg bevállaltam az állatkáit, meg az öntözést. Szerencsémre, pont azon a héten 8- ra jártam dolgozni, így nem kellett már fél 6- kor kelnem, hogy végezzek az etetéssel és még el is készüljek (esténként nagyjából 1,5- 2 órát ott voltam náluk).  Mégis megviselt ez a pár nap (tyúkok, csibék, selyemtyúkok, selyempipik, pulykák, nyulak, macskák, halak, kutya- csak ennyi állatuk van). Gondoltam, ezek után fellélegezhetek egy kicsit, hát nem. Múlt héten 5 napból 4 délutánt a városban töltöttem, mert mindig volt valami elintéznivalóm. Ráadásul csütörtökön visszajött a könyvtárosunk a szabadságáról, majd még ugyanazon napon felmondtak neki. Úgyhogy most mi, a két önkéntes vagyunk ott. Persze még semmi sincs rendesen elrendezve, de úgy néz ki, hogy hol délelőtt, hol délután fogok dolgozni. Így aztán remélhetőleg tudok majd egy kis rendszerességet vinni a saját és a blog életébe is. Nem gondoltam volna, hogy a munka miatt fáradtabb leszek és nem lesz energiám írni... pedig hiányzik. 
     Lehet az is közrejátszik a dologban, hogy számítógép előtt vagyok egész idő alatt, így aztán hazaérve már nincs kedvem még gép elé ülni és működni.



     Terveim szerint a héten már aktívabb leszek és beindul minden. Most újra elkezdtem kicsit jobban odafigyelni az étkezésre, meg egy kis mozgást is beiktattam. Esetleg érdekel, miket tornázok?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése