2015. augusztus 19., szerda

Big Haul- ruhák + 1- 2 apróság

 Sziasztok!

     Mint már jeleztem a blog facebook oldalán, összeszedtem, hogy miket vásároltam az elmúlt nagyjából 6- 7 hónapban. Megpróbáltam márka és vásárlás szerint összegyűjteni.


       A legelső kupac egy New Yorker-es vásárlás eredménye. Pontosan nem emlékszem az árakra, a blokkot meg ugye már rég eldobtam, elkevertem valahova. Beszereztem egy farmert, mivel hosszú, így feltűrtem, azóta is így hordom. Nem csípőfazon és most már picit nagy is (mióta dolgozom és odafigyelek az étkezésre + beiktattam egy kis tornát, lement 3 kg). Egyszerűen odáig vagyok az ilyen felsőkért, a kép nem adja vissza annyira a színét, ez egy zöldeskék/ kékeszöld (?) színű. A 3/4- es fehér- fekete baseball felső, pedig szerelem volt első látásra. Volt még más színben is, azóta is bánom, hogy nem hoztam el legalább még egyet belőle.


      Ugyanekkor vettem még kuponnal egy táskát is a deichmann- ban. Plusz a takko- ban vettem egy sportmelltartót is (azóta vettem még egyet).


      Feliratkoztam a takko oldalára, így nagyjából havonta kapok pár kupont. A legelső kuponjaimat be is váltottam. Vettem 3 pólót a gyerekosztályról: a fehér és a fekete totál alap, a szürke viszont ilyen kis kövekkel díszített (!), ilyenkor jó, hogy az ember 163- 4 cm és vékony :) Eleve olcsóbbak a gyerek méretek, ráadásul a kuponokkal is spóroltam. A kosaramban landolt még ez a hajgumiszett is, mostanság ezekre szavazok. Azt hiszem, hogy 17 helyett 12 eurót fizettem.


      Még nyár elején bukkantam a New Yorker- ben erre a maxi ruhára (16- 17 euró lehetett). Először hezitáltam, majd megkérdeztem anyumat, mit szól. Ő még várt volna a vásárlással, de én inkább megvettem, mert nem volt már sok S- es darab (plusz amilyen szerencsém van, tuti nem találtam volna már belőle következő héten). Ugyan picit hosszú, de én ezt is megoldottam, felül a gumis részt behajtom, így jó lapos cipővel, ha meg magassarkúval akarom hordani, akkor hordhatom simán. #shortgirlsproblem



     Lehetséges, hogy ezzel a 2 felsővel még találkozhattok a New Yorker- ben. Ezt a könnyű, púderszínű felsőt akciósan vettem. Kinéztem már magamnak, de 15 eurót sokallottam érte, végül 10 euróért hoztam el. Az álomfogóssal azonnal szerelembe estem, ugyan már nem volt a méretemben, így a nagyobbat hoztam el, de nem bánom. Ha emlékeim nem csalnak akkor 7- 8 euró lehetett.


    Az első munkanapom örömére vettem még egy fekete csipke shortot és egy neon pink maxiszoknyát egy kínaiban... persze külön befotózni elfelejtettem, de az instagramomom láthattátok már őket.

     Ezek bizony már Terranovás, pozsonyi szerzemények. Imádom ezt a márkát, ráadásul most kifogtam az akciókat is. A farmer valóságban sötétebb, olyan jó indigó kék. A csíkos felsőkért idén élek- halok, a azürke short pedig csak úgy becsúszott (mondjuk azt másnap egy másik üzletben láttam még olcsóbban is).


     Az utolsó kupac pedig vegyes, a pettyes crop top budapesti szerzemény, a csíkos felső pozsonyi c&a- s, a kék tengerész horgonyos pedig takkos, plusz mindet más alkalommal vettem. 


     A budapesti kiruccanásomkor vettem még egy balerinát is a szeptemberi esküvőre h&m- ben. Plusz  akciósan még egy slip on- t is beszereztem egy itteni webshopból.




 Soknak tűnik így elsőre, de ha azt veszem, hogy nem egyszerre szereztem be minden, akkor nem is olyan vészes. 

Szép napot Nektek!
xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése