2015. augusztus 12., szerda

Aktuális kedvencek

Sziasztok!

     Nagyon rég volt kedvences bejegyzés a blogon. Általában ugyanazokat a termékeket használom, így aztán nincs értelme havonta összeszedni a kedvenceket. Most sincs túl sok kedvencem, ennek ellenére szeretném megmutatni Nektek.


     Kezdem is a kozmetikumokkal. Hiába a meleg, mégis sokszor nyúlok alapozó után bb krém helyett. Mivel kombinált bőröm van, az alapozót jobb megoldásnak tartom, ha nem akarok púderezni. Ez a Revlon darab nagyon betalált, a színe tökéletes és nem kell 2 perc után azon aggódnom, hogy a T- zónám már megint úgy csillog, mintha olajjal kenegettem volna. Még decemberben a budapesti kiruccanásom alkalmával szereztem be a THE BODY SHOP kamillás sminklemosó balzsamot. Nagyon szeretem, leszedi a sminkem, kellemes puha utána a bőröm. Biztosan beszerzek még pár TBS terméket, ha legközelebb Budapesten járok (sajnos, vagy lehet szerencsémre, nálunk nem elérhetőek a márka termékei). Az essence szőkéknek való szemöldökkészlete nálam multifunkciós. A sötétebb szín tökéletes a szemöldökömre, a világos színnel pedig kontúrozok, illetve a mélyítő vonalba is előszeretettel használom 1- 1 natúrabb szemsmink alkalmával. Újabban inkább a rózsás pírek vették át az uralmat nálam, nagyon bejött ez az elf darab (pink passion). Nem gondoltam volna, hogy a téli lábkrémem, nyáron is kedvenc lesz.

  Azt hiszem, eddig nem sok parfüm szerepelt a blogon. Elsőre beleszerettem a BVLGARI Mon Jasmin Noir L'Eau Exquise parfümbe. Tökéletes nyári illat, tartós, virágos... 
Szagoljátok meg, ha találkoztok vele, szerintem isteni illata van.

    Bekerült egy kiegészítő is a kedvencek közé. Mindig inkább digitális órákat hordtam, majd megvettem ezt a darabot. Régebben simán elindultam óra nélkül, ma már hiányzik, ha nincs rajtam.

    Még van 1- 2 kedvencem, ha követtek instagramon, akkor már felfedezhettetek. Újabban a shortok és a maxiszoknyák váltják egymást. Így ez a 2 ruhadarab is a kedvencek közé sorolható.

Szép napot Nektek!
xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése