2015. július 1., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!}- Álomesküvő(m)

Sziasztok!

     A mai szerda nemcsak a VKP miatt fontos számomra, mától járok "dolgozni"- azért az idéző jel, mert nem 8 órás munkáról van szó, hanem önkéntes gyakorlatról, ami napi 4 óra. Nem sok, de ez is valami :)



     Nade, rá is térek a mai VKP témánkra. Az utóbbi időben egyre inkább arra jutottam, hogy én bizony nem fogok oltár elé állni. Sajnos nem egy ismerősöm nem 1- 2, hanem 25- 30+ év után döntött a válás mellett. Ugyanakkor nem zárom ki annak a lehetőségét, hogy egyszer valaki jön és a véleményem megváltozik. Viszont egy dologban biztos vagyok, nem kérek a szokásos esküvőből. Szerintem az nem a házasulandóknak szól, hanem a rokonságnak. Márpedig én a tavalyi évben igencsak csalódtak pár rokonomban, így szerintem teljesen érthető, hogy nem szeretném őket a nagy napon látni.

Hogy milyen az álomesküvő(m)?

  Rövid leszek. Tengerparton egy anyakönyvvezető és 2 tanú (lehetőleg akiket, mi választunk) társaságában. Valószínűleg egy hosszabb nyaralás első napjaiban lenne az esküvő, így a többi nap megmarad nászútnak :)

Lehet nem épp hétköznapi, de én ilyen esküvőt szeretnék.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése