2015. július 20., hétfő

Esküvőre vagyok hivatalos, mit vegyek fel?!

Sziasztok!

    Mint már az egyik képes kedd bejegyzésben említettem, szeptember elején esküvőre vagyok hivatalos. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem ez mindig csak egy újabb ruhamizériát jelent (mert ugye valahogy ki kell már nézni, nem lehet lazán venni az öltözködést). Hiába van nem 1 alkalmi ruhám, ha azok épp sötét színűek. Tudjuk, hogy nem szokás sem fehérben, sem feketében menni esküvőre + nem öltözzük túl a menyasszonyt.  

     Aki követ instagramon már láthatta, hogy egy pasztell lila ruhát vettem, ez lesz rajtam éjfélig, utána váltok egy sötétkék tengerész stílusú ruhára (erről is tettem fel képet).

Ha valaki szintén hivatalos mostanában egy esküvőre, akkor jól fog jönni pár észrevétel/ tipp és egy kis ruhainspiráció.

* Idén közkedveltek a világos színek: lila, rózsaszín, barackos árnyalatok, de pl. egy smaragdzöld vagy királykék ruhával sem lőhetünk mellé. /Szerintem, egy virágmintás nyári ruhát is fel lehet venni egy nyári esküvőre./

* Ne legyen túl rövid, a legjobb, ha térdig érő ruhát választunk. 

* Ne mutass túl sokat (miniruha, mély kivágás, nagyon felsliccelt szoknya).

* Idén divatosak az érdekes mellrészű és hátrészű ruhák.

*  A lényeg mégis az, hogy olyan ruhát válasszunk, ami jól áll rajtunk. 













képek forrása: asos.com

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése