2015. június 1., hétfő

Kivégezve #14

Sziasztok!

     Legutóbb februárban volt ilyen bejegyzés. Azóta gyűltek az üres flakonok. Élvezem ezt a gyűjtögetést, de akkor is az a legjobb, mikor végre kidobhatom a szemétbe az üres flakonokat, csomagolásokat.



Schauma Fito- Koffein és Fresh it Up! samponok- A koffeines továbbra is a kedvencem, de a másik nem ért semmit. A koffeinest újravettem, sőt be is táraztam, mert a dm- ben már egy ideje nem látom (a 101- ben meg szerencsére kettesével kapni). Remélem, nem vonták ki.



Palmolive orchideás tusfürdő- Egynek elment. Nem volt különösebb bajom vele, csak jobban szeretem a Balea tusikat.

AVON FEMME tusfürdő- Ezt lenyúltam anyumtól. Ő csak Dove szappant/ tusfürdőt használ. Szerettem az illatát, mást nem tudok róla elmondani. A testápolója még megvan.



GARNIER Oil Beauty testápoló és testradír- Nagyon megszerettem ezt a két terméket. Egy akció keretein belül újra is vettem őket, csak most nagy kiszerelésű testápolóm van. A hideg időben tökéletesek voltak, nyárra picit sok lenne nekem.


Dove szárazsampon- Nekem bevált, így újraveszem.

HIMALAYA HERBALS Neem arctisztítő hab- A vége felé a hab már nem volt olyan, így többet kellett használni. Nem hiszem, hogy még egyszer megveszem.

AVON PUR BLANCA blush- Kaptam. Nem volt rossz, a végére meguntam, így légfrissítőként végezte az utolsó pár csepp.


HIMALAYA HERBALS Neem arcpakolás és barackos arcradír- A pakolást szeretem, a radírt nem éreztem elég hatékonynak.


ebelin vattakorongok- Sminklemosásra a nagyot használtam, a normál méretű kedvencem, folyamatosan újraveszem.


Balea mézes és virágos (?) arcpakolás- A mézeset nagyon szeretem. Nekem a gyulladt pattikat szépen lehúzza. A virágos vagy milyen... nem is tudom, nekem túl sok, mind hatásban, mind illatban.

Balea aloe verás arcradír- Míg a HH barackos arcradírt nem éreztem hatékonynak, ezt annál inkább. Időnként talán már már sok is volt. Most ismerkedek a kémai hámlasztással, addig nincs több arcradír.

Balea UREA lábkrém- Kellően ápolta a lábikóim, biztosan újraveszem.


GARNIER 2in1 szempilla- erősítő sminklemosó- Engem nem zavart az olajos érzet, utána úgyis mindig jött a szokásos esti rutin. Nem vettem észre a szempilla- erősítő hatását. Nem kerül többet a kosaramba.

ebelin körömlakk lemosó- Folyamatosan itt van, azt hiszem ez mindent elárul.


Dove deo- Mivel télen inkább gyengébb izzadásgátlókat használok, így megvettem. Nem igazán szerettem, nem is használtam el teljesen, mert már nem éreztem semmilyen hatását.

Ricinus olaj- Mindig átöntögettem a kicsi üvegekből ebbe. Időszakosan csinálok ricinusos hajpakolás kúrát. Sokáig elég, főleg ha más olajokkal keverem.


essence COLOUR ARTS alap- Eleinte szerettem, majd valahogy már nem. Most vagy megromlott vagy a szemhéjam lett túl olajos.

essence btgn magasfényű fedőlakk- A kedvenc fedőlakkom. Mostanában nem láttam, remélem, nem vonták ki. Szerencsére betáraztam belőle.

essence studio nails step 1 nylon szálas alaplakk- A párja még megvan, de ez annyira besűrűsödött, hogy nincs kedvem szenvedni vele, így kuka.

essence  I <3 EXTREME spirál- A kedvenc drogériás spirálom. Olyan pilláim lesznek tőle, hogy csak na. Most ugyan nem ezt használom, de biztosan találkoztok még vele.


Oriflame pirosító és púder ecset- Nagyon régen vettem szettben, a többi ecset még megvan, de ez a kettő már túl szúrós lett. Lehet a sok mosás, nem tudom, mindenesetre megválok tőlük.

Balea BEAUTY EFFECT zselés szemmaszk- Kellően hűsített. Én csak akkor használtam, mikor nagyon karikás/puffadt volt a szemem. Jól esett egy kis kényeztetés.

Coca Cola ajakápoló- Nem venném újra. Az illata jó, az íze nem rossz, de nekem valahogy túl viaszos volt. Alig vártam, hogy elfogyjon.

Beauty blender hasonmás- Egy szlovák oldalról rendeltem, anno írtam is róla tesztet. Egy idő után nem lehetett rendesen kimosni belőle az alapozót, plusz az ebelines hasonmás szerintem jobb.



Gillette Blue II borotva csomag- Mindig ezt a borotva csomagot veszem, mert egy ideig kibír. Ha épp nincs kedvem a gyantával szenvedni, akkor jó a gyors megoldás.

Benton ALOE BHA TONER minta- Ez a kakukktojás. Nem használtam el, csupán átöntöttem, úgy kényelmesebb használni.

Ezek közül próbáltatok/ használtok valamit?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése