2015. június 18., csütörtök

Elsőre: LE Balea jázminos arcradír

Sziasztok!

     Múlt héten beugrottam a dm- be a a dm boxomért/ dobozomért. Mivel nem tudtam, miket rejt a doboz, így vásároltam is pár dolgot. A kosaramban landolt ez a limitált Balea arcradír is. Szerettem volna egy jól radírozó, nem túl durva, de hatásos arcradírt is a kombinált bőrömre és nem akartam sokat fizetni se. Így jött a képbe ez a termék. 

     Nagyon szeretem a Balea termékeket, nem egyet újra is vásároltam. Most ezen a limitált arcradíron akadt meg a szemem. Ekkor még nem tudtam, hogy így megszeretem majd már az első használatkor. 



     Ez egy zselés állagú termék. A jól látható kék (a képen pont nem látni, mert nem nyomtam ki sokat a termékből) gyöngyöcskék mellett érezhetően van még egy adag radírozó szemcse, amit nem látunk, viszont használatkor érezni. Igazán finom illata van, ami még az arcradír lemosása után is érezhető egy ideig. Így nem biztos, hogy mindenkinek jó. Engem nem zavar, nincs érzékeny bőröm. Normál, kombinált bőrre ajánlják.

Találkoztatok ezzel az arcradírral?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése