2015. június 25., csütörtök

DUPE time: Hasonmás termékek

Sziasztok!
   
     A blog facebook oldalán már megosztottam Veletek, hogy megtaláltam az egyik essence nude glam lakkjának a hasonmását. Ezen kívül még találtam 1- 2 hasonmás terméket. Nem mentem végig az összes sminkcuccomon, így ha esetleg találok még hasonmás termékeket, akkor lesz folytatása a bejegyzésnek.

     Nagyon szerettem az essence nude glam 04- iced latte lakkját, számomra ez az árnyalat tökéletes nude lakk volt. Egy kicsit és egy nagy üveggel elfogyasztottam belőle. Még szerencse, hogy a kicsi kiszerelés megszűnésekor elhoztam egy tartalékot. A kicsi megmaradt, a nagyot meg elhasználtam. Nem nagyon használtam eddig a tartalék lakkomat, ugyanis nem találtam a színhez hasonlót és nagyon nem akartam nélküle maradni. Lassan 2 hete már, hogy Budapesten időztem egy kicsit (az egyik barátnőmnek köszönhetően :) a Terror házába lehetett menni tőlük, így aztán mi is mentünk), persze ilyenkor shoppingolok is, próbálok olyan márkákat vásárolni, amik nálunk nincsenek. Így találtam meg az iced latte hasonmását a Lovely NUDE vonalának 6- os számú lakkjában. Közelebbről nézve egy hangyányi eltérés van a 2 lakk között, ettől függetlenül a Lovely lakk szerintem az iced latte legközelebbi hasonmása.

hüvelyk. és mutatóujj iced latte a többi nr. 6

     A másik hasonmás párosom is körömlakk :) Az egyik Catrice, a másik az új essence the gel körömlakkok között található meg. A Catrice lakkor még régebben vettem, még most is kapható, csak már más a száma. Az ULTIMATE Nail LACQUER 360 Raspberry Fields Forever hasonmása a the gel 11 4 ever young árnyalata.

gyűrűs- és középsőujj 4 ever young a többi Raspberry Fields Forever

      A bejegyzés utolsó párosa, pedig nem más mint 2 Catrice termék. A 090 Bring Me Frosted Cake nevű szemhéjpúder mono a LE Check & Tweed Highlighter C01 Flagg The Union Jack világos árnyalatával hasonló. A Project Pan keretében szemhéjpúderként is használom ezt a highlighter (külön képet nem rakok be- lassan több a pan, mint a termék maga).

első minta Bring Me Frosted Cake a második pedig a highlihter világos színe

Remélem, hasznos volt.

Szép napot Nektek!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése