2015. május 28., csütörtök

bbkremy.sk rendelésem

Sziasztok!

     Vikinek köszönhetően elkezdtem egy ideje érdeklődni a kóreai arcápolási termékek iránt. Szerencsémre 2 szlovák webshop is van, ahonnan lehet rendelni (érdemes mindkettőt megnézni, mert az árakban és a kínálatban is van eltérés). Mivel nem akartam minden kiszemelt terméket megvenni, főleg ha netán nem is válik be, így első körben beszereztem pár mintát és egy "kínzó" terméket. :D


     Mivel az orrom és környéke tele van mitesszerrel... grrr... a nyomkodás pedig nem épp a legjobb, így beszereztem a THEFACESHOP mitesszer kiszedő pakolását. Ezt neveztem feljebb ''kínzó'' terméknek, ugyanis száradás után nem a legkellemesebb eltávolítani. Kiszedi a csúnyaságokat, de én azt vettem észre, hogy inkább csak a "keményebbekkel" bánik el, a kicsi, vékony, apró, puha mitesszerekkel nem tud mit kezdeni, nálam legalábbis.



     Mintákat Benton termékekből rendeltem: csiga- méh koncentrált arckrém, csiga- méh koncentrált esszencia, aloe BHA tonik, ajándékba pedig egy csiga- még koncentrált lotion-t kaptam (a magyar nevek a krémmániáról vannak).



Eddig a krémet, az esszenciát és az aloe BHA tonikot próbáltam ki. 

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése