2015. május 21., csütörtök

Aliexpress rendelések

Sziasztok!

     Megérkezett az utolsó aliexpress csomagom is, így megosztom a tapasztalatom. Az egyik barátnőmön keresztül rendeltem.

     A ruhákról nincs saját képem (majd szeretnék velük outfit bejegyzést), így azoknál az aliexpress- es képeket rakom be. 

     Rendeltem egy fekete skortot, ami nem igazán olyan, mint amilyennel már rendelkezem. Ennek olyan nagymama kosztümös anyaga van és nincs rajta zseb. Ráadásul a méretezés is más, így ha felhúzom, akkor a derekamon van, ami miatt nem úgy áll, ahogy kellene. Még bizakodom, hogy a plusz kilók leadása után jobban fog állni. Ha nem, akkor továbbadok rajta.




     Nagyon régóta szerettem volna egy kalapot, ha netes kínálatban láttam is, a boltban nem találtam meg. Így rendeltem. Nem akartam feketét, így a bordót választottam. Az út során egy kicsit meggyűrődött a karimája, amúgy rendben van.


     Körülbelül 2- 3 éve rajongok a maxiszoknyákért. Még az egyik budapesti kiruccanásom alkalmával vettem egyet, ami azóta is nagy kedvencem. Ebből adódóan szerettem volna még egy darabot, az aliexpress- en pedig találtam is nem is egyet, ami megtetszett. Erre a korall darabra esett a választásom (az oldalon dinnye pirosként van, de ez nem piros, sokkal inkább korall).



Most pedig rátérek a bizsukra és a nyomdaszettre :)

     Nem vagyok nagy bizsus, függők jöhetnek, de a láncok, karkötők, gyűrűk esetében mindig inkább az ezüst ékszereimet preferáltam. Most viszont beruháztam 2 szépséges nyakékre és egy gyűrűszettre.

     A virágos nyaklánc már egy ideje kívánságlistás volt, csak a szlovák webshopokban jóval drágábban nem akartam megrendelni (ilyen 3x - 4x többe kerül, mint alin és akkor még a postaköltség nincs is benne).


     Ebbe a nyakláncba meg beleszerettem. Ugyan volt két kis hibája, de azt orvosoltam. Hiányoztak érmek a közepéről (szembeötlő volt a hézag), de a szélekről pótoltam (ott nem látszik, mert viseléskor egymásra esnek). Néhány helyen jobban össze kellett nyomnom a szerelőkarikát, mert a nagy rés miatt egyszerűen kicsusszantak az érmék.



     Az utolsó ékszer kategóriás rendelésem ez a gyűrűszett volt. A sima jó a gyűrűsujjamra, a virágos/leveles szerencsére állítható, így ujjpercgyűrűnek tökéletes,  a másik pedig a mutatóujjamra jó. Ha valakinek nem ilyen kis pálcika ujjai vannak, akkor ujjpercgyűrűként használhatja.



     Pár éve megvettem az essence nyomdázó szettjét, amivel nem igazán sikerült a nyomdázás. Valahogy a párna nem vette fel a mintát, hát most rendeltem új nyomdázó szettet. Jó is lenne, csak épp ez a puha fej sem veszi fel a mintát. Szerintem nem elég mélyek, emiatt nem sikerül nyomdáznom. Majd veszek rendes nyomdalemezt, hátha azzal többre megyek.




     Ennyi lett volna a nagy aliexpress zsákmány. Most biztos nem fogok egy ideig rendelni, lehet majd még nyár végén/ ősszel adok le pár rendelést, mert még láttam pár kedvemre való szépséget az oldalon.

Rendeltetek már erről az oldalról? Mi a tapasztalatotok?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése