2015. április 22., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Fóbiák

Sziasztok!

A mai téma tárgyától már említéskor frászt kapok, de azért vágjunk bele.



     Egy nagy fóbiám van: utálom a pókokat. Ha netán találkozom eggyel valahogy, akkor az kész kabaré. Szerintem ha valaki felvenné még youtube sztár is lehetnék, de komolyan. Olyan szintű cirkuszt/ hisztit lecsapok, hogy az nem is igaz :D 

     Elmesélem a legutóbbi pókos incidensem, ami tavaly nyáron az ebédlőben tanyázásom alkalmával történt (épp festetés, renoválás volt, én meg szoba nélkül maradtam). Nagyban fekszek, filmet nézek laptopról. Egyszer csak valami fekete mászik, hát én meg arrébb tessékeltem, mert azt hittem légy. Hát nem, pók volt. Na akkor egyből jött az ANYUUUUUU. Ilyenkor már tudja, hogy pók vészhelyzet van :D Jött, kérdi, hogy hol a pók. Én meg 2 méterről, fotel mögül mutogatom pánikolva, hogy ott van a, ott a.... aztán olyan 5 perc után meglett a pók. Én meg hurcolkodtam a szoba más pontjára, merthogy én ott nem maradok. 

     Biztos mosolyogtok, de élőben ez sokkal nevetségesebb volt, elhihetitek. 

     Érdekes, hogy pl. az egereket szeretem, simán megfogom meg minden, de a pókok. Még a békákért sem rajongok, de azoktól nincs ilyen hisztiroham.

Hát ez lenne az én fóbiám. Mi a Tiétek?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése