2015. március 25., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első

Sziasztok!

     Hozom a szokásos szerdai VKP bejegyzést :) A mai az elsőkről szól. Érdekes egy téma, az már biztos.


Akkor vágjunk is bele...

Az első 


.... szó, amit kimondtam: Nem tudom pontosan, de szerintem a SZULIKA :)
.... plüss állatom: Szulika- nem lehetett Szulika nélkül elindulni (amúgy ő egy sárga moncsicsi volt)

.... szerelmem: Az utolsó alapsulis sítúrás kiszemelt :)

.... csók: A sítúrás kiszemelttel :)

.... legjobb barát/barátnő: Talán az alapsulis, már nem tartjuk a kapcsolatot.

.... házikedvenc: Ha azt a kutyát nem veszem figyelembe, akinek csengőt kötöttem a nyakába... ne kérdezzétek, miért és hogyan, mert nem tudom... akkor a kis kontyos kiscsibém :) Emlékszem mindig a konyhában szaladgált és csapkodtam neki a legyeket. Olyan cuki volt.
.... macskajaj: 17 évesen, azóta se :)

.... munka: Sajnos még ott nem tartok, folyik a munkakeresési mizéria... grrr 

.... koncert: Talán Ganxsta Zolee, de nem vagyok benne teljesen biztos.

.... sminktermék /fiúknak borotválkozás/: Golyós szájfény, ha ez számít.

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése