2015. március 9., hétfő

Project Pan 2015

Sziasztok!

     Azt hiszem, nem vagyok egyedül a sminkhalmozással. Még a nagy átválogatás után is úgy érzem, hogy több van, mint kellene, mint amit használok. Ebből adódóan jött a megvilágosodás, hogy én is belekezdek egy PP-be. Mivel még az időm nagy részét otthon töltöm, így én 2015 év végéig szeretném a kiválasztott sminktermékek nagy részét elhasználni/ elérni a pan alját. 

     
     Mint a fenti képen is látható elég sok mindent összeszedtem (a képről hiányoznak a szájkencék). Remélem, sikeres lesz ez a projekt :)

      Befotóztam a jelenlegi állapotokat. Van olyan termékem, amiből alig hiányzik, de van olyan is, aminek már látszik az alja. A rúzsoknál/ szájfényeknél a kupakra/ csomagolásra meghúztam a kiindulási vonalat.


* elf pirosító pink passion, catrice Check & Tweed highlighter C01 Flagg The Union Jack  - jelenleg púderként funkcionál nálam , essence sun club bronzosító szőkéknek 01 natural, essence Vampire's Love highlighter 01 LIL' VAMPIRE

*elf égetett pirosító Peachy cheeky, catrice szemhéjpúder 050 The Noble Knights, catrice PURE CHROME LE C04 Artfully Lustrous, Carlo Di Roma trió, essence so glow! highlighter 20 bright up your life ( mivel krémes, így jobbnak láttam még ebben az évben elhasználni, nehogy megromoljon)


*catrice PRIME AND FINE sminkalap, catrice CAMOUFLAGE korrektor 010 Ivory, catrice zselés tus 010 Black Jack with Jack Black, essence COLOUR ART szemhéjalapozó, AVON négyes szemhéjpúder paletta pink sands


*miss sporty rúzsok: 008 PINK CHAMPAGNE, 020 STRIP- TEAZE, catrice ULTIMATE SHINE 220 Mrs. Brightside, essence breaking dawn RENESMEE RED


* essence hungs & kisses lip tint 01 Sugar Baby Love

Úgy gondoltam, hogy majd félidőnél készítek egy helyzetjelentést. Ha elfogy valamelyik termék, akkor nem biztos, hogy a csomagolást fogom őrizgetni év végéig, hanem majd valamelyik elfogytak bejegyzésbe belerakom.

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése