2015. február 14., szombat

Kivégezve #13

Sziasztok!

     Íme egy újabb kupac "szemét". Elég sok terméket használtam el. Ez az év első elfogytak bejegyzése. 


     Nem tudom, de én kifejezetten szeretem ezeket a bejegyzéseket olvasni, nincs két egyforma. Nade rá is térek az én kupacomra.


Schauma Fito- Koffein sampon- Nagyon szeretem ezt a sampont, mindig újravásárolom.

Kallos Latte hajpakolás- Szerettem, hogy puhává tette a hajam. Nem mindig pakolásként használtam, volt hogy a balzsamot váltottam ki vele. Nem vettem újra, de később beruházok még rá.

GARNIER Ultra DOUX levendula és rózsa sampon- Mivel a hajam mintha megszokta volna a Schauma sampont, így váltottam erre egy flakon erejéig. Régebben már használtam. Szeretem az illatát, kellően habzik, jól tisztít. 

GARNIER Micellás víz- Folyamatosan újraveszem.

Dermacol ENJA CRYO hűsítő spray- Narancsbőrre van. Hűsítette a befújt területet. Nagy változást nem vettem észre, így nem veszem újra.

Dove krémtusfürdő mandula krémmel és hibiszkusszal- Finom illata volt, kellően ápolta a bőröm. Akkor használtam, mikor lusta voltam testápolózni.

Balea cserezsnyés mandulás tusfürdő- A végére teljesen meguntam. Így végül kézmosásra lett elhasználva. 


ebelin körömlakk lemosó- Mindig újraveszem.

LISTERINE TOTAL CARE SENSITIVE szájvíz- A LACALUT helyett vettem. Hát vegyesek vele az érzéseim, a LACALUTot hatékonyabbnak éreztem.

Balea  eper- joghurt arcmaszk- Finom epres illata volt. Kellően ápolta a hidegtől kiszáradt arcbőrömet. Most 3 használatra osztottam be (amúgy 2-re szoktam, de akkor sokkal vastagabban kentem fel).

ebelin vattakorong- A kedvencem, mindig újraveszem.

essence pureskin orrtapasz- Nem mondom, hogy 100 %- ig meg vagyok vele elégedve, de a csúnyaságok nagy részét nekem kiszedte. Nem vettem újra, mert szeretnék mást kipróbálni.

essence ROAD TRIP deo kendő- Akciósan vettem. Nem volt rossz, de nem is ájultam el. Utazáskor jól jött.

essence BTGN magasfényű fedőlakk- Imádom, még mindig. Folyamatosan újraveszem, ha találok belőle. Szerencsémre nem kell nélkülöznöm, mert betáraztam :)

essence colour & go 53 YOU BELONG TO ME- Nem teljesen fogyott el, de mivel kettévált, így inkább búcsút mondok neki. Szerettem ezt a színt, be kéne szerezni valami hasonlót. Van tippetek?

essence nude glam 01 hazelnut cream pie- Ő is kettévált, így kuka. Szerettem, de nem ez volt a kedvenc nude lakkom.

catrice ULTIMATE Nail LACQUER 51 I'm so aNude- Jelenlegi kedvenc nude lakkom. Nagyon szeretem. Még van benne egy kicsi, de már nincs kedvem kihalászni. Mindenképp újraveszem, mert nálam ez a lakk telitalálat.

oriflame körömszérum- Már nagyon régóta megvolt. Nem használtam már, így inkább kidobom.


MAX FACTOR FACEFINITY alapozó- Nyáron jó volt. Télen sötét volt. Sajnos nálunk ez a legvilágosabb árnyalat. Nem fogom újravenni. 

NIVEA aqua effect nappali krém- Nem rossz, télre nekem kevés volt. Van benne fényvédő, csak nincs feltüntetve, hogy mennyi is az annyi. Nem vettem újra, de nem zárom ki ennek a lehetőséget.

L'ORÉAL TRIPLE ACTIVE EYES krém- Ápolta a szemkörnyékem. Mivel ráncaim nem igazán vannak, így nem tudom megállapítani, hogy ezen a területen mennyire hatásos.

Elf sminkfixáló folyadék- Megbuggyant vagy én nem is tudom. Kegyetlen büdös lett, így inkább kidobom. Nem vettem újra, mert beszereztem egy NYX sminkfixálót.

GARNIER Moisture Match mattító frissítő arckrém vegyes és zsíros bőrre- A micellás víz mellé választhattam. Nem rossz, elhasználtam esti krémként a NIVEA mellett. Nem veszem újra, most mást használok.

MANHATTAN PURE MATT porpúder- Nagyon régtől nyúztam. Végre elfogyott. Ezt a kupakba szórom a púdert dolgot, nem szerettem, a fél asztal púderes lett. Nem tudom újravenni, mert nálunk nem kapható MANHATTAN, plusz váltottam kompakt púderre.

Avon PERCIEVE golyós parfüm- Nagyon régóta megvolt. Még gimi alatt volt a kedvencem ez az illat. Szerettem, de nem veszem újra. van elég parfümöm.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése