2015. január 28., szerda

Budapest, Budapest te csodás... avagy egy csajos nap zsákmánya

Sziasztok!

     Üdv újra itt :) Majd 1 hónapig nem volt új bejegyzés a blogon. Bevallom, kellett idő, hogy összeszedjem magam az elmúlt év történései után. Azt hiszem, ez valamilyen szinten sikerült.

     A mai bejegyzésben a csajos budapesti kiruccanásom szerzeményeit mutatom meg Nektek. Az egyik barátnőmmel december 29- én Budapesten voltunk. Mindkettőnkre ráfért egy csajos nap, ami mi mással is telhetett volna, mint shoppingolással :) ... persze a szokásommá vált Starbucks kávé nem maradhatott el (azt hiszem őt is megfertőztem az imádattal).

     Az első állomásunk a Starbucks Fashion volt, majd innen mentünk a Westendbe. Itt bevetettük magunkat az üzletrengetegbe: Rossmann, Tally Weijl, Stradivarius, H&M, Zara, Libri,...

A zsákmány
     Szerettem volna beújítani pár könyvet. Nagyon jók, csak ajánlani tudom mindkettőt.


     Mivel fogytán volt mindkét krémem, így beszereztem a Skin Perfection szérumot és krémet. Eddig meg vagyok velük elégedve.


     A Stradivariusban nem tudtam otthagyni 2 felsőt, mivel csak színben különböznek, így csak a csíkosat fényképeztem le.


     A Westendből az Arena plázába mentünk, ahol bementük a The Body Shopba. Beszereztem a kamillás arctisztító vajat, amit The very style Szandránál láttam. Sosem értettem, miért szeretik oly sokan a TBS termékeket. A vaj első használata óta már tudom, emiatt újabb termékek beszerzésén töröm a kobakom (még szerencse, hogy Szlovákián nincs TBS, mert akkor bajban lennék). Majd legközelebb megint veszek valamit. Végül, de nem utolsó sorban megint a Starbucksban kötöttünk ki, ezúttal mindketten Chai Lattet kértünk (Szandra áradozott róla)... azt hiszem új Starbucks kedvencem lett. 


xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése