2014. december 31., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ilyen volt 2014

Sziasztok!

     A mai VKP poszt egy kiértékelős poszt lesz. Sokáig úgy gondoltam, nem írom meg, mivel a piszkozatok között van 1 személyes hangvételű poszt, ami egy kicsit összefügg ezzel. Végül úgy döntöttem, kiértékelem a 2014- es évem, a másik bejegyzésem pedig majd később kerül ki (nem szeretnék pár nap eltéréssel hasonló bejegyzéseket posztolni).


     Azt hittem ez az év más lesz, más is lett, csak épp nem a legjobb értelemben. Volt pár barát, akik már nincsenek körülöttem. Megszakadt a kapcsolat, amit sajnálok, de ez van. Elvesztettem a szeretett nagymamám, aminek következménye, hogy odalett a "szabadságom". Év elején bármilyen szervezkedés nélkül mehettem bármerre, most már ezt nem tehetem. Apumat nem lehet sokáig egyedül hagyni, így minden hosszabb időt igénylő kiruccanásom tervezést igényel. Nagyon nincs ínyemre ez a helyzet. Szeretnék már végre kiszakadni otthonról, de ez nem könnyű. Ha végre lenne munkám, akkor nagyon örülnék, de sajnos tapasztalat hiányában ez sem könnyű. Főleg, hogy errefelé a munkák nagy része ilyen házalós. Ebből adódóan sokszor volt a kedvem a béka feneke alatt.

     Na azért történtek jó dolgok is. Új szobába költöztem, az egyik barátnőm hozzánk költözött (itt kapott munkát) - így van társaságom, újra fekete macska tulajdonos vagyok. Volt pár barátnős kávézás, kirándulás, shopping, buli, színházlátogatás. Decemberben 3x is Budapesten voltam <3.

Nagyon remélem, hogy a 2015- ös évem jobb lesz :)

     SZERETNÉK MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNNI!

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése