2014. november 14., péntek

Pozsonyi szerzemények

Sziasztok!

    2 hete már, hogy a barátnőmmel kiruccantunk Pozsonyba. Csütörtökön mentünk, szombaton jöttünk. A Halloween buli is megvolt egyúttal, na meg persze jó szokásomhoz/szokásunkhoz hívem shoppingoltunk is egy kicsit. 

     Mivel a közelemben nincs Terranova, így egyértelmű volt, hogy ott is körbenézek. A körbenézésnek 1 táska ruha lett az eredménye. Hiába, ez az egyik kedvenc márkám/üzletem. A ruhán kívül minden akciós volt. 





     Szerettem volna még egy kalapot is, de nem találtam a H&M- ben :(  Ezeken kívül még vettem 1 láncot. Nem vagyok nagy bizsus, általában ugyanazokat az ezüst ékszereket hordom, csak a fülbevalókat szoktam cserélgetni (van pár bizsum az ezüstök mellett). Most mégis megakadt a szemem ezen a darabon, másik is tetszett, de az ára elrettentett a vásárlástól, ez meg akciós is volt.


xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése