2014. november 27., csütörtök

Kivégezve #12

Sziasztok!

     Újabb táska telt meg, így újra megmutatom Nektek, miket is használtam el az előző bejegyzés óta.


essence studio nails ultra strong nail hardener- A kedvenc körömerősítőm. Nagyon szépen rendbetette a töredező körmeim. Nekem sokáig kitartott. Szerencsémre az itteni dm- ben is már kapni, így könnyen beszereztem az utánpótlást.

essence studio nails 24/7 alaplakk- Nem használtam el teljesen, mert besűrűsödött. Jól működött, mondjuk nálam egy manikűr sincs fent 7 napig, ennek ellenére én elégedett voltam vele. Újravásároltam.

catrice ULTIMATE NUDES 020 Cotton Candy At Eiffel Tower- Nagyon szerettem ezt a lakkot. Az a tipikus nincs semmi a körmömöm, de mégis. Sajnos már nem kapni, pedig újravenném.

COLLISTAR  LIFTING EFFECT korrektor- Szinte teljesen elhasználtam, csak az aljában maradt egy kicsi, mert nem értem el. Jó volt, de az ára miatt nem veszem újra.

L'ORÉAL Caresse 200 PRINCESS- Nyertem. Nem az én színem volt, ennek ellenére elhasználtam. Nincs a beszerző listámon.

LADY GAGA Fame parfüm- Nagyon szerettem, igaz a végére picit meguntam. Ennek ellenére újravettem, immár nagyobb kiszerelésben és akciósan. 



AVON skin so soft mineral gems glamorous gold testápoló- Még maradt pár használatra elegendő. Szerettem, nyáron is jó volt. Az utolsó használatok alkalmával viszketett a bőröm, mint kiderült lejárat után is használtam még. Ezek után megváltam tőle. Nem veszem újra, talán már nem is kapható. 

GARNIER Pure 3 in 1- Ezzel a termékkel olyan felemás viszonyom van. Radírként és arctisztítóként nem szerettem, így pakolásként használtam legtöbbször. Emiatt nem tervezem újravenni.

Balea almás fahéjas testradír- Nagyon szerettem, ez volt a 2. tubusom belőle. Újravenném, de sajnos limitált volt.



Dove száraz sampon- Szerettem. Újraveszem majd, de szeretnék kipróbálni más márkától is.

ebelin körömlakk lemosó- Folyamatosan újraveszem.



schauma Fito- Koffein sampon- Jelenlegi kedvenc samponom. Jól tisztít, kellően habzik. Mintha a hajam is gyorsabban nőne. 

Balea Energia (narancsos) tusfürdő- Nagyon szeretem a Balea tusikat. Jelenleg tavaly téli limitált mandulás verzióját használom. 



A vata vattakorong- Ez ilyen gyors vásárlás volt. Elfogyott az ebelin, így ezt vettem helyette. Nem lett a kedvencem.

ebelin vattakorong- Örök kedvenc.

essence multi action smokey eyes spirál- Egyik mel.sk rendelésem mellé kaptam ajándékba. Nem volt rossz, szerettem. 

Pampers natural clean törlőkendő- Általában alapozó eltávolításához használtam. Tette a dolgát, én elégedett voltam vele.

LACALUT sensitive fogkrém- Nem szeretem, de fogorvosi utasításra használtam. Ha nem öblítettem ki, akkor általában rosszul voltam tőle. Jelenleg is használom, de csak mert kell.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése