2014. november 5., szerda

Elsőre: Essence soo glow! cream to powder highlighter

Sziasztok!


     Azt hiszem kijelenthetem, hogy highlighter és pirosító bolond vagyok! Ha meglátok 1- 1 szép darabot, akkor általában megveszem (ha még nincs olyan árnyalatú a birtokomban és ha nem sikerül magam lebeszélni). Nem igazán rajongok a krémes highlighterekért és pirosítókért. Krémes pirosítóból jelenleg egy régebbi trendkiadásos essence darabom van, krémes highlightert ezidáig nem használtam. 


      Most mégis elcsábultam és beruháztam egy krémes highlighterre. Az őszi szortimentfrissítéssel 2 pirosító és 2 highlighter érkezett a kínálatba. A pirosítók is szépek, de a highlighterek... volt szerencsém mindkettőt kipróbálni a kézfejemen. Én a 20 bright up your life nevűt hoztam haza. Ez a rózsásabb, a másik fehérebb, ezüstösebb.


     Egyszerűen odáig vagyok! Krémes, majd felkenve, eldolgozva púderessé válik... és a szín... Nem tolakodó, nem csillámos, nincs csillámpóni kinézet. Én az ujjammal viszem fel, szerintem így a legjobb. 

Próbáltátok már?

xoxo, Réku

1 megjegyzés:

  1. Üdva a highlighter- és pirosítórajongók népes klubjában!
    Egyébként imádtam a bejegyzésed olvasni! Minden szavadból sugárzik, hogy valódi fanatikus vagy! ;-)

    VálaszTörlés