2014. október 14., kedd

Kívánságlista őszre- télre

Sziasztok!



     Nem vagyok kifejezettem kívánságlista író. Időnként feltűnik a blogon 1- 1 ilyen bejegyzés, aminek aztán később folytatása van (azért később, mert elfelejtem, átvariálom,...). Mivel eddig nem igazán kerültem őszi hangulatba, így csak most mutatom meg a listámat. (Köszönet az időjárásnak, ilyen idővel elviselném az őszt, csak az hideg, esős napoktól kapok frászt.) Ezúttal a szépségápolási termékek kimaradtak, azokkal el vagyok látva.

* fekete csizma, lehetőleg nem túl magas sarokkal



* műszőrme mellény


* őszi cipő/ gumicsizma




* fekete farmer
* pizsama nadrág
* kalap


     Időközben jött a telefon, hogy anyum az egyik helyi butikban rendelt nekem pizsama nadrágokat :) Így azt már ki is pipálhatom a listámról.

Remélem, hogy találok majd nekem tetsző darabokat.

xoxo, Réku






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése