2014. szeptember 18., csütörtök

Kivégezve #11

Sziasztok!


Megint tele lett az üres flakonos táskám, így újra itt vagyok az elhasznált termékek listájával.



NIVEA FRISSÍTŐ ARCTISZTÍTÓ KENDŐ - Kíváncsi voltam, mennyivel jobb, mint a popsi törlőkendő. Jelentem nem sokkal. Nem volt rossz, de nem vásárolom újra. Még szerencse, hogy kuponnal vettem.

Pampers sensitive - Ebben az esetben csak a márkához ragaszkodom, hogy sensitive vagy sem, az nem nagyon zavar. Újravettem, csak épp natural clean illatban.

A Vata - Ha nincs ebelin, mert elfelejtem, akkor jön a b opció. Nem rossz, most is ez használatban,




GARNIER Micellás víz - Nagyon megszerettem, sokáig elég. Újravettem.

GARNIER Ultra DOUX REVITALIZÁLÓ SAMPON - Mivel a hajam mintha hozzászokott volna a koffeines schauma samponhoz, így ezt használtam. Nem rossz, kellően tisztít, a hajmosást viszont nem tudtam 1- 2 nappal kitolni. Nem vettem újra, visszatértem a schauma koffeines samponhoz.

LACALUT sensitive szájvíz - Fogorvosi utasításra használtam. Jelenleg nem használom. Az ínyem kevésbé volt gyulladt a legutóbbi ellenőrzésen. Lehet később majd még veszek belőle, de jelenleg mással nyugtatom az ínyem. Ha kíváncsiak vagytok, akkor majd írok az én kis megmentőmről.

Rexona MAXIMUM PROTECTION clean scent - Nagyon megszerettem. Nyáron szinte csak ezt használtam. természetesen újra is vettem, csak más illatban.



Himalaya herbals Neem maszk - Evelinnél olvastam róla, meg is vettem. Nagyon bevált. Egyértelmű volt, hogy újravásárolom.

essence BTGN magasfényű fedőlakk - Még mindig tart a szerelem.

ajakbalzsam - Márkát nem tudok mondani, kellően hidratálta az ajkaim. Újravevős, de most más van használatban.

Saloos argán olaj - Imádtam, egyedül az árával nem voltam kibékülve. Isteni illata volt, arcomra, körmömre és a hajamra is használtam. Szerettem a pipettás kiszerelést.

essence show your feet tapasz - A compeed egyik olcsóbb változata 6 tapaszt találunk a kis műanyag tartóban. Újravettem, mert általában minden új magassarkú első útjának csúnya következményei vannak a sarkamra nézve.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése