2014. szeptember 25., csütörtök

Catrice LE: Check & Tweed szerzemények

Sziasztok!

     Tegnap az egyik barátnőmmel kicsit kimozdultunk. Miután elintéztem a dolgaim beugrottunk a dm-be, persze egyikünk sem jött ki üres kézzel... hatással vagyok rá :) ... mondtam, mi jó, miről olvastam rosszat... 

      Sajnos, a hőn áhított essence ecsetet nem találtam sehol. A Catrice trendkiadása viszont érintetlen volt. Egy highligtert és egy körömlakkot vettem a Check & Tweed kiadásból. 



     A highligter a C01 Flagg The Union Jack nevet viseli. Nagyon tetszik ez a kockás minta. A csíkok aranyfényűek, a highlight többi része matt. Nagyon kellemes tapintásra. Szerintem tökéletes mindennapi használatra. Porolásra hajlamos.



      A körömlakkok közül a C02 England's Rose nevű lakkot hoztam el. A többit nem nagyon vizsgáltam meg közelebbről, valahogy egyik sem fogott meg. A lakknak ezüstös fénye van, kiváncsi vagyok, hogy ez a körmökön mennyire lesz észrevehető.  


Találkoztatok már ezzel a trendkiadással? Vettetek belőle valamit?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése