2014. augusztus 1., péntek

Újabb csomag a SAMMYdress- től

Sziasztok!

     Újabb csomagom érkezett a SAMMYdress- től. Mivel a blogon olvashattatok az előző csomagom tartalmáról, így választhattam a kínálatból. Ezúttal 1 cipővel, 1 toppal és 1 hajfánkkal lettem gazdagabb.


    Nagyon sokat nézegettem a kínálatot, hogy mit válasszak. A választásomban közrejátszott a nyári időjárás. Ez a virágos szandál nagyon megtetszett már elsőre. Megtalálható még kék és rózsaszín változatban is. Nagyon csajos. A méretet picit benéztem, kicsit nagy lett. Ugyan fel van tüntetve a cipő hossza, ez alapján rendeltem 38- as méretben- mert nem szeretem, ha az ujjaim a talp szélén vannak ...remélem, értitek... (magassarkúból 36-es , laposból 37- es kell). Csak épp nem számoltam a sarok kialakításával, ugyanis a sarokpánt (?) íve miatt kicsit nagy lett, de sebaj. 

Virágos szandál
szépséges pipellőm :)

     A topról nem készítettem külön képet. A nagy kivágással rendelkező felsőimhez vettem. Tökéletesen megállja a helyét, már felavattam. Mellesleg az ára sem vészes. A képen ugyan nem látni, de vékony az anyaga, emiatt átlátszik.

top
     Végül bedobtam a virtuális kosaramba ezt a hajfánkot is. Különlegessége, hogy "tapadós", így jobban megfogja a hajat. A sima hajfánkomat szeretem, de az első tekeréseknél általában kicsúszik 1- 1 tincs, emiatt szereztem be ezt a változatot. Jelentem, ebből nem csúszik ki semmi, konkrétan úgy megfogta a hajam, hogy csak na. Türelem kellett az eltávolításához, pedig nagyon nem vagyok sűrű hajú. (De lehet csak én voltam elsőre béna:D) 

hajfánk

     Én teljesen elégedett vagyok. A rendelést június 16- án adtam le, július 5- én adták fel, július 23- án pedig kézhez kaptam. Mondjuk nem bántam volna, ha már hamarabb itt van, de nem panaszkodom. Örülök, hogy nem veszett el, nem nyúlták le.

Én csak ajánlani tudom a SAMMYdress- t, nagy a kínálat, jók az árak. 

u.i.: a blog bal oldalsávjában megtalálható képre kattintva is eljuttok az oldalra :)

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése