2014. augusztus 12., kedd

Realash, a gyönyörű szempillák titka - 5 hét használat után

Sziasztok!

    Sok bloggerinához hasonlóan engem is megkerestek, hogy teszteljem a Realash-t. Minden ilyen megkeresésnek örülök, így boldogan mondtam igent. Kicsit kacifántosan került hozzám. Útközben megjárta a szomszéd falut, mert 2 címke volt a csomagoláson, 2 különböző falunévvel :D Szerencsére a futár felhívott, hogy hol is talál, így útbaigazítottam :)


     Nem gondoltam, hogy a első dobozt kinyitva, ennyire vidám és még 1 kisebb dobozzal találom szembe magam. Majd ezt megszabadítva a szalagoktól egy kis kártya fogadott alatta a termék dobozával. Maga a termék egy fekete- ezüst tubusban van. Az ecsetet ugyan nem fotóztam le, tusecset kinézetű. A kondicionálót esténként a felső szemhéjon kell alkalmazni, mintha csak tusvonalat húznánk.

Használat előtti állapot:
    A mellékelt használati utasítás szerint 8- 10 hétig napi szinten kell használni, ezután elég heti 1- 2 alkalommal. 5 hét használat után úgy érzem, már tudok szolgálni Nektek pár információval (ez már a 6. hét).

1. hét
2. hét
3. és 4. hét
5. hét- kispirálozva

Tapasztalataim:

-használat előtt                                                               -használat közben

* hulló szempillák                                                          * szinte teljesen megszűnt ez a probléma
(sminklemosás/arctisztítás/mosakodás)                   

*egyenes belső pillák                                                  * felfele kunkorodnak

                                                                                       * hosszabb és sűrűbb 

     HA RÉSZLETES LEÍRÁST SZERETNÉTEK AKKOR  LÁTOGASSATOK EL A REALASH.HU OLDALRA, AHOL MINDEN INFORMÁCIÓT MEGTALÁLTOK A TERMÉKKEL KAPCSOLATBAN.

A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolt a véleményalkotásban.

xoxo, Réku                                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése