2014. augusztus 16., szombat

Lépj ki a komfort zónádból

Sziasztok!

     Mindenkinek megvan a maga jól bevált kis rutinja, legyen szó öltözködésről, sminkelésről, étkezésről, ...

     Sokan inkább maradnak a komfort zónájukban, minthogy kipróbáljanak valami újat. Az emberben benne van egy kis félsz, hogy mi van, ha a megbámulják, leszólják az újítást. Tudom, mert én is ilyen vagyok. Míg meg nem vettem az első maxiszoknyámat, addig állandóan azon kattogott az agyam, hogy a magasságomhoz (kb. 164 cm, rég mértem, így nem tudom pontosan) nem illik, mert összenyom, főleg ha nem magassarkúval viselem. Jelentem, jól áll és lapos cipővel hordom, mert nem annyira hosszú, hogy a földön húzzam. Ennyit a kezdeti maxiszoknyás félelmemről. Ugyanígy szót ejthetnék az erősebb, vibrálóbb szinű rúzsokról is... a 7en felütögettem a Kiss Kiss Hibiskiss nevű Catrice rúzst, azért ütögettem, mert így nem annyira erőteljes, de a színt így is átadja + nem érzem magam furán viselés közben. Még magam is meglepődtem, hogy mennyire bejött. Nem vagyok az a magassarkús, tip- top csaj... én  mindig inkább a sportosabb, lazább stílust részesítettem előnyben. Alkalmakkor azért ki szoktam magam rittyenteni, de nem nagy kedvvel, nem vittem túlzásba (pl. a magassarkútól megszabadultam, amint lehetett). Mostanság inkább húzok a romantikusabb, nőiesebb ruhák felé. Bátrabban öltözöm, többet variálom a ruhadarabokat, a frizurámat. Még most is sokszor maradok a lófaroknál, vagy az egyszerű kontynál (tudjátok, mikor össze-vissza forgatod a hajad gumizáskor - remélem, értitek :)). 

     Folytathatnám még naphosszat, hogy mit lehetne még csinálni, kipróbálni... de nem teszem. Mindegyikünknek mást és mást jelent a komfort zóna, más dolgok, tettek számítanak "újnak".


                                                              képek forrása: weheartit.com

Én élvezem ezeket az apró változásokat. 

Ti mit változtattatok mostanság?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése