2014. augusztus 4., hétfő

Elsőre: GARNIER Moisture Match VEGYES ÉS ZSÍROS BŐRRE 24H MATTÍTÓ FRISSÍTŐ ARCKRÉM

Sziasztok!

     Legutóbb a GARNIER micellás víz mellé választhattam egy Moisture Match krémet. Vegyes bőrűként a vegyes és zsíros bőrre valót hoztam haza.



A dobozon a következő termékleírást olvashatjuk:
A Moisture Match az igényre szabott 24 órás nappali hidratálók új generációja a Garniertől. Összhangban van a bőröddel, hogy tökéletesen megfeleljen bőrtípusod különleges igényeinek.
*Igényre szabott hidratálás: A Garnier Növényi Elixír tápanyagok olyan erőteljes keveréke, mely a bőrtípus igényeinek megfelelően hidratálja az arcbőrt.
*Igényre szabott hatás: Méregtelenítő hatásáról ismert zöld tea kivonattal gazdagítva, segít mattítani és egységesíteni az arcbőrt az egész napon át tartó friss hatásért. Használat: A gyorsan beszívódó és olajmentes frissítő arckrémet reggel és este vidd fel az egész arcra.




     Az ígéretével ellentétben én nem tapasztaltam a mattító hatását. Tény, hogy könnyű az állaga, de én mégis egy kicsit érzem az arcomon, pedig nem használok sokat. Az arctisztítóm egy kicsit szárít, így mindenképp kell hidratálnom a bőröm. 

Ti már próbáltátok?

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése