2014. július 11., péntek

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Legrosszabb tulajdonság(ok)

Sziasztok!

Kicsit megkésve hozom ezt a posztot. Sajnos elhavazódtam. 



Immár új VKP fontónk van :) 

       Általában a jó tulajdonságokat szokás hangsúlyozni, nem a rosszakat. Sajnos rendelkezem pár rossz tulajdonsággal. Lehet valamelyik nem is rossz, csak én veszem úgy.

     Kegyetlenül izgulós vagyok. Megtörtént, hogy olyannyira izgultam egy vizsgán, hogy már elkezdtem remegni. 

   Elég egy rossz szó, tett, megnyilvánulás vagy bármi, ami nem tetszik (bántó, sértő megnyilvánulásokról van szó) és teljesen kiábrándulok az adott személyből. Általában nincs visszaút. 

     Nagyon gyorsan dühbe gurulok, ez sokszor helyzettől, embertől függ. Apukámmal nagyon hasonló a természetünk, emiatt sokszor összekapunk. Kegyetlenül fel tud idegesíteni.

Nagy valószínűséggel még lenne 1- 2 rossz tulajdonságom, de inkább megkímélek mindenkit. A rosszat amúgy is könnyebb összeírni, mint a jót, ami hiába több és fontosabb.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése