2014. július 30., szerda

New in: Moyra lakkok és tejproteines hajpakolás

Sziasztok!

     Ezt a vásárlást sem mostanában ejtettem meg. Nagyon rég óta szerettem volna Moyra lakkokat. Sajnos az itteni drogériák polcain még nem láttam egyet sem. Végül az interneten keresgélve akadtam rá oldalra, ahonnan tudtam rendelni. Egyből 4 lakk ugrott a virtuális kosaramba a hajpakolás mellé. Viszonylag gyorsan megérkezett a kis csomagom, az árak is elfogadhatóak, egyedül a szállítás több (futárszolgálat). 


     A hajamnak kellett egy kis plusz, viszont a literes hajpakolást túl nagy mennyiségnek tituláltam, így ez a kicsit választottam. Finom az illata, a hajam használat után selymes, puha, illatos. Legközelebb más fajtát rendelek kipróbálásra.


     Elsőre 4 lakkot választottam, pedig volt még pár, amit dobtam volna a kosárba... Az első lakk a 101- es holo csillámos, a HOLOGRAPHIC kollekcióból is választottam. Nem szerettem volna a már meglévő holo lakkokkal egyformát, így a bézs (252 Infinity) és a kék (254 Aquarius) ugrott a kosárba. Végül a SUGAR SAND 867- es CINEMA nevű lakk is a rendeléshez került. Nem vagyok valami homoklakk rajongó, a RIMMEL space dust lakkomat is fedőlakkal használom. Viszont ez a lakk, ... hát odáig vagyok, nagyon megszerettem, így biztosan beszerzem pár testvérét.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése